Artemare

31 mei 2017 - Artemare, Frankrijk

29 mei ☀️32 gr.

Vandaag weer niet zoveel op het programma staan. Rustig blijven, wat zwemmen dat is het motto van vandaag. We worden vanavond wel om 19.30 verwacht op het terras voor een welkomsborrel. We zijn benieuwd. Twee kaar geleden kregen we tweedrank!!!. Ze hebben het roer toch omgedraaid en het was echt een borrel met een stukje gebak. Was gezellig. Morgen naar Culoz voor de boodschappen. Tarwe smoothie moet ook weer aangevuld worden. Fijne avond allemaal.

31 mei ⛈☔️ 26 gr.

Werd ik vannacht om half 2 wakker omdat er iets op mijn wang kroop .Flink slaan en het licht aan. Bleek het een motvlinder te zijn. Bij ons zijn ze bruin hier zijn ze wit grrrr vanmorgen heb ik deze ff geëlimineerd ik had hem ook niet uitgenodigd. Vandaag een dagje om af te koelen. Is ook wel even lekker. Helaas duurde het niet lang en werd het weer warm. Bij de supermarkt gebak gehaald voor morgen. Was niet veel keus. Wordt weer een rustige verjaardag. Vindt ik niet erg. Om ongeveer half vijf barste toch het onweer los. Klein buitje voor het stof.

1. Nine:
    Verhaaltje 1 staat kaar klaar*
  2. Wim:
    1 juni 2017
    goede morgen van harte gefeliciteerd met je verjaardag het was vannacht dus gelukkig geen steekmug oftewel geen neefie.
  3. Jacenger:
    Wat bedoel je Nine ???
  4. Roald:
    1 juni 2017
    En weer een jaartje erbij!! Geniet ervan,
  5. Jan en ineke:
    1 juni 2017
    Gerda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Veel plezier op Artemare samen met Jacob en Roxyineke en jan
  6. Jacenger:
    1 juni 2017
    Ik ben nog fris en fruitig Roald
  7. Jacenger:
    Dank je Jan en Ineke