Artemare

17 juni 2019 - Artemare, Frankrijk

Vanmorgen om 12.00 vertrokken. De afstand was niet zo groot. Met 3 kwartier stonden we voor de slagboom in Artemare.

Deze is gesloten tot 2 uur. Jacob de camping over om te zien of er bekenden waren, zodat die met de code de slagboom omhoog konden doen. Dan stonden we in ieder geval op de camping. Maar op dat moment geen bekende. Er liep wel een echtpaar met een hond en die gevraagd maar die wilden de code niet geven 😩😩.

Half uur later kwam er een auto die de camping op moest. We zijn voor het oog van de slagboom gaan staan zodat deze open bleef staan en zijn de camping opgereden. Half uur later kwam Hélène en konden we naar ons plek. Gelukkig had ik gemaild vorige week om 2 plekken bij het zwembad. Ze vertelde dat ze op Facebook had gelezen dat Roxy niet meer leefde.

Nadat we stonden kwamen we wel enkele bekenden tegen.Het eerste wat ze vroegen waar Roxy was. Ze heeft toch een goede indruk hier achtergelaten.

1. Wim:
    17 juni 2019
    gelukkig goed aangekomen zeker direkt een duik genomen staanplaats bij het zwembad have fun
  2. Gerda:
    17 juni 2019
    Gister niet gezwommen, vandaag wel. Heerlijk afkoelen