Artemare

23 augustus 2021 - Artemare, Frankrijk

Zaterdag 21 augustus

Loop een paar dagen achter met het blog. Beetje druk hè.🥳

Laat ik bij zaterdag beginnen. Eerst ‘s morgens naar supermarkt gelopen. Jacob had de route uitgezocht. Dan weet je het wel. Eerst over een brug die afgesloten was. Daarna via een sluiproute. Leek het braamstruikse binnenpad wel. Via tijger sluipgang langs een hek en kijk daar de E Leclerc supermarkt. Snel de boodschappen gedaan en weer terug door het park naar de camping.

De dag doorgekomen met luieren en lezen, Het weer was prima. Werd af en toe wel een buitje voorspeld maar dat dreef over.

Na het eten de spulletjes opgeruimd. De volgende dag gingen we weer vertrekken.

We zaten al om 21.00 binnen ondanks het mooie weer. We werden lek geprikt. De avond ervoor ook al.

Ik ben altijd de klos. Bulten als mandarijnen. Benen lijken wel een maanlandschap. En dan te bedenken dat het op deze leeftijd er ook niet mooier op wordt en krijg je dat er ook nog bij. Ach als het daar maar bij blijft.

We lagen later goed en wel op bed of het begon te onweren en te regenen niet meer normaal. Daar kwamen ook nog hagelstenen bij. Noodweer. Duurde 3 kwartier daarna was het droog konden we slapen.

Om 2 uur weer regenen maar dat viel wel mee. We zijn er niet echt wakker van geweest.

Kom je de volgende morgen uit je bed en dan is het één natte zooi.

We stonden ook wat achteraf onder de bomen. Daarom waren we ook lek geprikt.

Zondag 22 augustus

Na ontbijt en koffie zijn we ongeveer om 10.45 vertrokken uit Dole. Was leuk om daar weer eens te staan.

Onderweg nog een broodje gegeten. We konden om 14.00 pas op de camping. Het ging lekker vlot allemaal.

Om 13.50 stonden we voor de slagboom. Hélène had ons al gezien en deed de slagboom open. Zijn meteen naar onze plaats gereden. Eerst nog wel even de QR code laten scannen.

Alles weer geïnstalleerd en om 16.00 hadden we onze eigen happy hours weer.

Het zwemmen hebben we vandaag nog maar even achterwege gelaten. Bewaren we voor morgen.

Maandag 23 augustus

Lekker geslapen. Als je wakker wordt en het zonnetje schijnt lekker daar wordt je wel blij van.

Na de koffie ben ik weer naar de supermarkt gelopen. Ik moet wel in beweging blijven anders roest alles wat vast en dat is niet dr bedoeling.

Het dorp lag er nog precies zo bij als vorig jaar.

Later nog even een wasje gedaan. Dat wappert ook weer.

En vanmiddag ook al lekker gezwommen.

Vanavond kan Jacob zijn hart weer ophalen. Om 20.00 jeu de boules. Die ook weer blij.

Zien we morgen wel weer.

1. Wim:
    23 augustus 2021
    geef de man het stuur en de vrouw een kaart dan kom je er vast wel.
    Heel vee plezier gewenst van ons.