Artemare

22 mei 2023 - Artemare, Frankrijk

Zaterdag 20 mei 🌤️

Wat eerder opgestaan vanmorgen. Rustig de boel wat opruimen. Nog boodschappen gedaan bij de Netto.

Alles zover klaar, fietsen weer op de drager. Komt Jacob erachter dat de luifel nog ingedraaid moet worden.

Fietsen weer voorover en kon met de slinger pakken.

Sleutel van de caravan was hij ook al verloren maar die vonden we weer toen we de caravan aan het verzetten waren.

Afscheid genomen van Arie en Marianne. Maar die komen ons nog opzoeken in Artemare.

Om 12.15 reden we de camping af. Stuk gereden toen kwam Jacob erachter dat de spiegels weer vergeten waren 🙈🙈

Een uurtje later weer in Artemare. Keurig gewacht tot het 14.00 was.

Boel weer neergezet. En eindelijk mooi weer.

Zondag 21 mei 🌤️

Het even geduurd maar eindelijk na lange tijd weer met de zon wakker geworden.

Is toch lekker. Na de koffie de wandelschoenen aan en samen met Jan en Irma gewandeld, 10 km. Lekker weer om te wandelen.

Na de lunch lekker weer in de p-stand.

Boek lezen. Jacob een knippertje.

Voor je het weet is de dag weer voorbij.

Vanavond wordt er weer gebould. Gisteren verloren met 2-0 dus vanavond revanche.

Maandag 22 mei ☀️

Helaas gisteravond weer verloren met boulen.

Moet toch anders vanavond.

Eerst maar vanmorgen boodschappen gedaan naar de Carrefour op de fiets.

Daarna kwam er niet veel meer uit onze handen. We hebben tenslotte vakantie.

Op de namiddag beetje gerommel en een buitje, daar frist het weer van op.

Pierre is eindelijk begonnen met het zwembad schoon te maken. We willen zwemmen. Misschien eind deze week.

En kijk vanavond eindelijk gewonnen met boulen 2 potjes. De aanhouder wint.