Artemare

24 mei 2023 - Artemare, Frankrijk

Dinsdag 23 mei 🌤️

We zijn niet zo laat opgestaan. Wilden vandaag naar Chanas fietsen. Toch nog wat lang om gehangen dat Irma voor de deur stond dat zij ook naar Chanas op de fiets gingen en dat we met zijn vieren zouden gaan.

Prima maar ik had het nachthemd nog aan.Gelukkig het ontbijt al achter de kiezen.Turbo erop alles laten liggen en na een snelle koffie stapten we na 20 min. op de fiets.Jan had de route dan is het follow the leader.

In Chanas eerst naar een Brocante. Viel wat tegen daarna lekker op een terras gezeten. We wilden nog met de rondvaartboot over Lac de Bourget maar het terras liep wat uit. Nog wel een rondje gelopen.

Weer op de fiets gestapt richting camping. We moesten weer over een geitenpad. Konden wel blijven fietsen.Het enigste wat je hoorde, kuilen, stenen. Mannen fietsten weer snel door. Irma en ik kwamen wat achteraan we vonden het niet zo prettig. Geitenpad was gelukkig niet zo lang.

Leuke route, mooi weer wat wil je nog meer.Zien we morgen wel weer.

Woensdag 24 mei 🌥️

Het weer was niet zo mooi dat we gewend waren de laatste dagen. Op zich ook niet erg. Vandaag met zijn allen wandeling doen naar Cascade Cerveyrieu.
Zijn pittige stukken omhoog. Jacob bleef dus thuis. Had een mooie boek.

Wandelroute al een paar keer eerder gelopen in de afgelopen jaren maar het blijft leuk.Na 7 km. en 1.35 uur lopen weer terug op de camping.

Douchen, lunchen en lekker buiten zitten.

Pierre wat op zijn handen kijken of er wel een beetje tempo in dat zwembad schoonmaken zat.Franse stijl, doucement. Of te wel geduld is een schone zaak.

Na het eten weer even ballen gooien. Ben benieuwd hoe ik het er nu van af breng. Ben nog niet op mijn best.

1. Wim:
    24 mei 2023