Artemare

1 juni 2023 - Artemare, Frankrijk

Maandag 29 mei ☀️

De zon schijnt weer volop bij het opstaan. Heerlijk.

In plaats van naar de waterval lopen gingen we nu op de fiets.

Vanaf de camping gaat het geleidelijk omhoog, voor Jacob pittig maar die trapt ook zo zwaar omhoog. In Marnieux even gestopt. Bij de waterval gestopt en nog even gekeken maar die heb ik nu wel vaak genoeg gezien.

Stukje verder zag ik een grote slang. Leek wel een cobra ( niet overdrijven Gerda )

Verder doorgefietst naar Don en weer dalen langs het kasteel tot aan Marlieu.

Besluit genomen om er nog een stukje aan te plakken. Route op Google Maps gezocht en weer door.

Beetje stijgen, beetje dalen prima om te fietsen. Heerlijk weer wat willen we nog meer.

Om 2 uur weer terug op de camping en we lassen weer rust in.

Dinsdag 30 mei ☀️

Vandaag niet veel te melden. Het was een luie dag vandaag.

Woensdag 31 mei 🌤️

Het heeft even geduurd maar we kunnen eindelijk zwemmen. Nu is het een beetje bewolkt en het water is nog niet op temperatuur. Toch nog gezwommen en het viel wel mee met de kou.

We wilden een stuk gaan fietsen maar we vertrouwden het weer niet. Zaten ook niet op regen te wachten. Achteraf had het door kunnen gaan. Geen drup regen gehad.

Boodschapje gedaan en naar de pharmacie. Medicijnen lijst mee. Pfff ze deden weer een beetje moeilijk. Het kwam er op neer dat ze het niet hadden. Die mij hielp kon ook geen Engels dan sla je weer met handen en voeten. We kwamen er wel uit.

Morgen kan ik het ophalen.

Donderdag 1 juni ☀️

Heugelijke dag vandaag weer een jaartje ouder. Het wordt een rustige verjaardag zoals ieder jaar als we met vakantie zijn.

En ondanks dat je jarig bent gaat alles door. Wasmachine laten draaien, ophangen, opvouwen en weer in de kast.

Gewandeld en vanmiddag bij het zwembad gelegen en gezwommen natuurlijk.

Later met de buren bij ons aan de 🍷🍻

En zo is de dag voorbij en ga ik op naar de 74.

Tot morgen

1. Wim: