Artemare

2 juni 2023 - Artemare, Frankrijk

Vrijdag 2 juni ☀️

Vandaag gaan we ons uitgestelde fietsritje doen. Jacob wilde om 8.45 al opstaan 😳 dat doet hij anders ook niet. Het hoofd nog maar even in het kussen.

Na de koffie om 10.30 op de fiets gestapt. Leuk gefietst tot aan Belley daarna het spoor weer bijster. We wilden op het fietspad via de Rhône dat konden we niet vinden. Helaas stuk langs de weg gefietst, was niet zo fijn. Het is een drukke weg. Toch het fietspad gevonden wel via middenberm met onkruid.
Het fietste een stuk prettiger.

Bij het Lac du Lit Roi gestopt om wat te drinken en een hapje te eten.

Jacob een mini flesje Leffe en ik rosé.

Moest ook even naar toilet, het was maar goed dat Jacob mee was er zat geen deur in. Hij moest dus op de uitkijk staan.

Rosé was niet lekker. Dan druk ik mij nog netjes uit . Hapje eten leek ons ook geen goed idee. Jacob wilde afrekenen maar dat moest cash en laten we dat nu niet bij ons hebben. We konden morgen wel terugkomen om te betalen. Ha,ha, grapjas denk zeker dat we dat gaan doen. De rosé heb ik over het hek gegooid.

Weer opgestapt en zullen vast nog wel iets tegenkomen waar we kunnen eten.

Bij Vion fietsen we langs Brasserie Mont Blanc. Daar gestopt en hebben we heerlijk gegeten. We waren kogelrond.

Het was maar goed dat we nog 12 km. naar de camping moesten fietsen.

Als we weer een eindje op weg zijn ( het is net als de caravanspiegels spiegels op de auto) hebben we de fietshelm vergeten op te zetten. Snel weer op het hoofd en door.

Via de Intermarché Beon weer naar de camping om verder uit te buiken.

We hebben 50 km. gefietst.

We gaan het weekend in, meestal hebben we rust. Daar zijn we ook wel aan toe. Het zal niet eerder dan maandag of dinsdag zijn als het volgende blog komt.

1. Wim:
    3 juni 2023
    wel even teruggaan hoor om af te rekenen