Artemare

11 juni 2023 - Artemare, Frankrijk

Donderdag 8 juni ☀️

Zie net dat de dagen niet helemaal kloppen maar weer rechtgezet.

Gisteravond werden we overvallen door onweer met veel regen.

Vanmorgen bij het opstaan scheen de zon weer vol op.

De rest van de dag niet veel bijzonders gedaan, de dagen vliegen ook voorbij.

Voor je het weet moet je weer onder het dekbed en slapen maar weer.

Vrijdag 9 juni ☁️

Bewolkt vanmorgen. Dat zijn we de laatste weken niet meer gewend.

We wilden fietsen vandaag het is beter om dat even uit te stellen.

In plaats van fietsen maar een wandeling gedaan.

Het was niet koud eerder wat benauwd. Op de terugweg naar camping een stokbrood gekocht.

Het weer werd er niet beter op af en toe een buitje. Vanmiddag toch nog een duik in het zwembad genomen. Het water viel mee. We denken dat het zwembad lekkage vertoont iedere keer ligt de tuinslang in het bad om het water op peil te houden. Dat was andere jaren niet zo. Hierdoor blijft het water ook aan de frisse kant. Warmt niet lekker op zo. Maar ik wordt een echte diehard en spring er zo in 😂

Vanavond geen jeu de boules. Er was concours de petanque op de banen in Artemare. Hebben we even gekeken en we vonden eigenlijk wel dat we mee hadden kunnen doen. We hadden hetzelfde niveau.

Net toen we terug waren begon het te regenen en niet een klein beetje. Het zal morgen wel weer droog zijn.

Zaterdag 10 juni 🌤️

Zon scheen weer volop vanmorgen. Handwasje en boodschappen gedaan. Dan is het ook alweer 12.00.

Vanmiddag weer in het zwembad. We hadden een leuk onderwerp. Wat gaan we nu weer eten.

Als je zolang weg bent is de inspiratie ook een beetje weg. Iedere dag opgebakken aardappels met sla gaat ook vervelen.

We hadden bedacht dat we van nu af aan maar uit eten gingen. Maar dat is ook niet alles je moet wel een beetje weten wat je op je bord krijgt.

Het einde van de vakantie komt in het zicht, het zal nog wel lukken om iets van eten op de tafel te krijgen.

1. Liesbeth en Henny:
    11 juni 2023
    Voor het weer hoef je niet in Artemare te zijn; het is hier heerlijk en volgende week ook! Maar ja, jullie hebben een zwembad en wij kijken er op uit. Ha, ha. Geniet er nog van zolang het kan.
  2. Jacenger:
    11 juni 2023
    Geniet er van. Het heeft lang genoeg geduurd.
  3. Wim:
    11 juni 2023
    wij blijven lekker thuis ingsmeerd factor 50 buiten 25 graden binnen 30 valt mee dus veel fun verder groetjes van ons
  4. Jacenger:
    Ik smeer ook factor 50
  5. Wim:
    12 juni 2023
    mooi zo verbrand je niet.
    Groeten Ge en Wim
  6. Liesbeth en Henny:
    17 juni 2023
    Tja, er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan en……..vul zelf maar verder in. Jullie hebben een fijne vakantie gehad; zie jullie vast wel in Houten. Alvast een goede reis terug.