Artemare

6 juni 2023 - Artemare, Frankrijk

Dinsdag 6 juni ☀️

Even de afgelopen dagen bij praten.

Over het weekend kan ik kort zijn. Zaterdag in de relax stand.

Zondag heb ik een stuk gewandeld waar het eigenlijk te warm voor was. Rest van de dag bij het zwembad gelegen.

Maandag bijgekomen van het weekend en boodschappen gedaan.

Woensdag 7 juni ☀️

Na ontbijt en koffie om 10.20 op de fiets gestapt.

Vorige week naar Belley gefietst maar konden niet precies vinden waar het fietspad Via Rhône begon richting Chanaz.

Nu de omgekeerde richting gedaan en gevonden. Als we vorige week een klein stukje waren doorgefietst was het gelukt.

Bij de Carrefour in Belley kaas gehaald dat is hier niet te krijgen en in Béon ook niet. We kunnen weer even vooruit.

Daarna weer richting Artemare gefietst. Het was weer heerlijk weer te fietsen. Totaal 53 km. gefietst.

Lekker gezwommen en in de zon gelegen. Het is nu al een paar dagen achter elkaar dat de lucht wat betrekt om 16.00. Wat onweer in de verte en een buitje voor het stof. Is prima zo.

Straks nog een paar potjes jeu de boules en dan is het weer genoeg voor vandaag.