Bastogne..

5 mei 2017 - Bastogne, België

We zijn weer vertrokken met ons mobiele vakantie verblijf. Vanmorgen 8.30 depart richting Bastogne. Na 2 uurtjes gestopt zodat ons oude dametje haar pootjes even kon strekken. Pffff het was we fris 8 gr. Het reisschema is aangepast en zal niet veel verschillen van vorig jaar een beetje huis,tuin en keuken. Het weer van vorig jaar willen we niet. Zitten we niet op te wachten. Als het zonnetje schijnt en de lucht blauw is dan zijn we tevreden. Door de nieuwe tunnel van Maastricht gegaan. Dat is een hele verbetering, knap stukje werk. Temperatuur ondertussen opgelopen tot 12 gr. Het moet niet gekker. Voor de rondweg die om Luik heengaat langzaamrijdend verkeer. Maar we konden gewoon de rondweg op, klein stukje langzaam aan en toen gewoon zoals anders. Ze zijn met het laatste stuk bezig. Om 2.30 op de camping aangekomen. Dank zij TomTom gevonden. Moesten wachten voor de receptie, om 3 uur pas open. Maar even later kwam hij al aangedraafd, buiten adem. Vraag ik een plekje vanwege Roxy bij de uitgang stuurt hij ons naar achteren waar het het dicht is . Het ziet er wel een beetje armetierig uit maar voor één nachtje prima te doen en gratis WiFi. Winkels om de hoek. Blijft op ons lijstje staan. Lekker nog buiten gezeten in de met een tarwesmoothie voor Jacob en ik een lekkere rosé. Wat wil je nog meer. De kok had hausgemachte bami met saté,omelet en komkommer gemaakt. Waar we morgen zullen landen dan zien we wel. Prettige avond allemaal en tot morgen.

1. Wim:
    5 mei 2017
    mooi gedaan veel plezier en een veilige reis morgen,wilden net morgen naar Dronrijp.
    grapje
  2. Jacenger: