Vouécourt

6 mei 2017 - Vouécourt, Frankrijk

Lekker geslapen alleen vanmorgen wakker gemaakt om 6.00 door Roxy die had de slaap uit. Na het ontbijt om half 10 vertrokken. Tussenstopje in Martelange. Goedkoop tanken. Het Jakkeltje "TomTom" stuurde ons een verkeerde kant op. Gekeerd en toen kwamen in de goede richting. Het was de moeite waard 0,95 voor de diesel. Via Virton reden we om 11.00 Frankrijk binnen. Controle !!!!!!!!!! niet dus. Langs Montmedy ( jammer foto's zijn mislukt ) Verdun,Bar le Duc naar Vouécourt. Jullie hebben er nog nooit van gehoord, wij ook niet. Het was wel wat een gedoe het "Jakkeltje" stuurde ons alle kanten op behalve de goede. Ze was vandaag niet op haar best. Het is lang geleden dat ik zo lang met een kaart op schoot heb gezeten. Prima camping lekker kneuterig. Het weer zit wat tegen vandaag. We hebben zitten proosten op Jan zijn verjaardag tsja dan doe je toch wat. Denk dat we hier nog een extra nachtje blijven slapen. De volgende etappe is Langres dat wordt een pittige trip 65 km. Fijne avond allemaal en tot morgen.

1. Wim:
    6 mei 2017
    in Dronrijp was niemand thuis veel plezier op de verdere reis
  2. Jacenger:
    6 mei 2017
    Wat vervelend. Volgende keer beter. Groetjes.
  3. Wim:
    7 mei 2017
    is goed dan spreken we af wanneer