Camping dag

7 mei 2019 - Dauphin, Frankrijk

Dinsdag

Vandaag niets op het programma. Vanmorgen weer frisjes bij het opstaan. We doen eerst de kachel aan en als het op temperatuur is staan we op.

Na ontbijt Jacob naar de bakker gefietst. Voor je het weet is het brood op.

Koffie gedronken lekker in de zon.

Bij Oliviér een kaartje gehaald om naar Dauphin te lopen. Het was op de camping nog even puzzelen maar het goede pad gevonden. Terwijl we aan het lopen zijn vind Jacob dat hij hier wel wil wonen. Ik krijg al visioenen van “ ik vertrek “ Heb op hem ingepraat dat hij dat plan liet varen. Dat is gelukt,pfff op dat soort ideeën zit ik niet te wachten🤣🤣🤣Zal de leeftijd wel zijn. Leuk rondje, blij dat ik iets heb gevonden wat ik kan lopen.

Ze zijn erg aardig. Oliviér spreekt knap Engels. Dat communiceert toch een beetje beter dan in het Frans. Niet mijn sterkste punt.

1. Wim:
    7 mei 2019
    dat is knap van Jacob om daar nog te willen wonen wil ik ook wel maar die taal ha ik versta ze wel maar begrijp ze niet.
    veel plezier en zonnige dagen gewenst.
  2. Jacenger:
    7 mei 2019
    Ha,ha, niet met mij. Vakantie is prima.
  3. Irma rinkel:
    8 mei 2019
    Leuk Gerda daar wonen. Komen wij een paar dagen met de camper langs. Ja ha. Gr
  4. Jacenger:
    8 mei 2019
    Leuk idee Irma, helaas gaat dat niet gebeuren 😂😂😂 We treffen elkaar wel ergens op een camping.