Donderdag 13-5-2021

13 mei 2021 - Vaals, Nederland

Donderdag 13-5-2021

Vandaag Hemelvaartsdag. We werden vanmorgen verblijd met een gekookt eitje. Leek wel Pasen. šŸ‘šŸ»Roald

Gister al afgesproken dat we vandaag op de fiets naar Valkenburg zouden gaan.Ā

Half 11 gestart uit Vaals. Mooie route weer gefietst. Om 12 uur hadden we met de wielrenners in de familie afgesproken bij een terrasje in Valkenburg. Mooi op tijd kwamen we aan. We zaten lekker rustig geen drukte om ons heen.

Eerst wat gedronken ik besteldeĀ thee en daar kreeg ik een klein glaasje met eenĀ bodempje advocaat met slagroom bij wel een beetje vreemde combinatie maar wel lekker. Hier ook nogĀ Ā geluncht met zijn allen.Ā

De wielrenners vertrokken en wij nog een rondje door Valkenburg. Terrassen zaten bomvol. Toch fijn dat de horeca weer open mag, na maanden dicht te zijn geweest.

Na een half uurtje weer op de fiets gestapt richting Vaals. Halverwege de Cauberg begon het te regenenĀ šŸ’¦. Dit hadden we niet besteld. Eerst maar weer schuilen en de bui afgewacht. Gelukkig bleef het de rest van de rit droog.Ā

Om een uur of half 3 waren we weer terug. Net op tijd. Rest van de dag bleef het regenen.

Fotoā€™s

1. Roald: