Woensdag 13-5-2021

12 mei 2021 - Vaals, Nederland

Woensdag 13-5-2021

Na het ontbijt vertrokken de eerste 2 fietsers voor een tocht van 100 km. Dat was de rest van de fietsers teveel. Na de koffie stapten die op voor een ritje van 28 km. Allemaal elektrische fietsen dat moest lukken bergje op bergje af. Route uitgestippeld via fietsknooppunt. Dat ging vanaf het begin niet helemaal goed. Was even zoeken om het beginpunt. We hadden al een heel eind gefietst toen we Landal weer zagen. Vanaf daar ging het wel goed. Mooi weer met een leuke route. We hebben ook een eind door Duitsland gefietst. Toch af en toe de knooppunten kwijt maar na 2 uur waren we terug op het park.

Na de lunch met de hele familie op de fiets naar het drielanden punt.

De Wilhelminatoren was gesloten daar hebben we maar even op het terras gezeten.

Daarna nog een stukje doorgefietst naar het labyrint. Daar konden we de uitkijktoren wel op. Gelukkig was er er een lift. Al die trappen op is niet mijn favoriet. Ik ben geen echte gevel toerist.

Maar ja als je die dingen niet gaat doen dan zie je ook niets.

Mooi uitzicht bovenop. De volwassen mannen bleven beneden op het terras.

We werden op de terug naar huis verrast door een giga regenbui. Zaten ook hagelstenen bij. Onderweg toch maar even geschuild. We hadden thuis 2 weken ook al in de regenbui gefietst. Toen kwamen we ook als verzopen katten thuis.Maar nu waren we toch ook al nat.

‘s Avonds gebarbecued en daarna nog een wandeling gemaakt.

We hebben een leuke actieve dag gehad.

1. Liesbeth en Henny:
    12 mei 2021
    Alweer regen; ik duim dat de rest van de week droog blijft.
  2. Jacenger:
    12 mei 2021
    Wij hebben wat met regen Liesbeth
  3. Wim:
    13 mei 2021
    wat een toppers 100 km fietsen niks voor ons.
    Veel plezier verder en dan zonder regen en hagel.
    Liedje hagel en sneeuw onweer wind en regen deren ons niet daar kan elke trekker tegen.