Kockelscheur

16 april 2023 - Kockelscheuer, Luxemburg

15 april 2023

Vanmorgen opstaan, ontbijten. Nog wat dingen in de caravan en 8.15 kunnen we rijden. Maar de caravanspiegels zaten nog niet op de auto. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Ze lagen nu ook nog in de garage. Dus alle deuren weer open. Maar 5 minuten later gingen we rijden.

We hebben ook wel 6x gehoord op de navigatie dat er file of verkeersproblemen waren. We hebben niets gezien.

Zoals de laatste weken was het weer ook nu weer saai. Begon ook nog hard te waaien.

Vlak na Maastricht bij de Knuvelkes nog even tanken en geluncht. Dit deden we buiten. Maar ook hier waaide het hard, we waren snel klaar. Het brood waaide je van het bord af.

De laatste 200 km. naar Kockelscheur.

Om 3 uur stonden we voor de slagboom. Snel naar de receptie. Het was al aardig vol, zag de bui al hangen. Bij de receptie werd al gevraagd of we gereserveerd hadden. Dat hadden we niet maar gelukkig toch nog plek gekregen. Volgende keer toch maar reserveren.

Het weer was hier ook slecht geweest. Campers stonden op het asfalt. Er was ook een stuk afgesloten zo nat was het daar en dan wordt alles kapot gereden.

Caravan snel neergezet en nog snel even getankt. Prijzen zijn hier toch wat beter dan bij ons.

Daarna hebben we toch echt heerlijk in de zon gezeten. Dat hadden we niet verwacht. Lekker genieten.

Tegen tienen gingen de lichtjes uit bij ons en zijn we op bed gegaan.

Morgen weer een nieuwe dag.

A demain

1. Wim:
    16 april 2023
    bekende problemen bij het wegrijden bij ons ging de caravan zijn eigen weg snel eruit en weer aangekoppeld dat was in 2002.
    veel plezier en hopelijk beter weer . groetjes Ge en Wim