Molsheim

16 april 2023 - Molsheim, Frankrijk

Dag 2  16 april

Prima geslapen. Kacheltje wel op tijd aangezet. Was lekker warm toen we opstonden.

Jacob tafel dekken en ik douchen. Het toiletgebouw is lekker warm en schoon.

Na ontbijt en koffie voor Jacob zijn we om 10.30 vertrokken. Deze keer ongeveer 210 km. Een hele andere route die we normaal rijden is ook weer even iets anders dan via de tolbaan.

Receptie van de camping in Molsheim is pas 14.00 open.

Onderweg paar keer Dévation. We moesten richting Straatsburg dus dat dan maar volgen.

Kwam ook goed. Mooie route gereden. Als je wat binnen door toert zie je toch leukere dingen.

We reden door Lutzelbourg langs het Canal du Marne au Rhin.

Ettelijke rotondes gerond maar dat is de keus die je maakt van binnendoor rijden.

Precies om 14.00 draaiden we de camping op. Goede planning 😂ruimte in overvloed.

Kon meteen mijn beste Frans weer bij spijkeren.

Caravan neergezet. Jacob schotel opgezet die wilde graag Amstel Gold race zien. Het was deze keer geen weer om buiten te zitten.

Zelf heb ik een stukje gewandeld. Heel veel ooievaars hier. Ze klepperen om het leven.

Stukje door het centrum gelopen en via de Brusche (rivier) daar lag een dode steenmarter weer naar de camping.

Molsheim telt ongeveer 9000 inwoners ligt in de Elzas 25 km. zuidwesten van Straatsburg. Hier staat ook het Bugatti museum. Slaan we maar over.

1. Wim:
    16 april 2023
    mooie route nog nooit gereden kan nu ook niet meer.
  2. Jacenger:
    16 april 2023
    Wij ook nog nooit. Is gewoon leuk om een andere route te rijden dan steeds over de tolbaan te rijden. We hebben de tijd wel.
  3. Bram van de kreeke:
    17 april 2023
    nog een goede reis verder he. gr.
  4. Wim:
    17 april 2023
    fijn reis maar lekker verder en vermijd de tolbaan.
    veel plezier verder,
    gr. Ge en Wim