Maandag 28 mei

28 mei 2018 - Zorgvlied, Nederland

Vandaag weer een prachtige dag. Jacob vanmorgen gefietst en ik vanmiddag. Ik heb een oriëntatie als een visstick. Rij regelmatig verkeerd 🙈🙈🙈 het roer bijster,terwijl als we in de auto zitten ik de route prima kan vertellen. Reed ook weer over een kasseien strook waar gister een wielerronde was. Hobbel de bobbel  pfffff. Je kon de bidons uit zoeken die in de berm lagen.  Maar toch leuk gefietst naar Oosterwolde langs de Tjonger, Nijeboorkoop,Boijl weer naar Zorgvlied.Jacob nergens last van die volgt alles keurig. Wat ik verkeerd doe weet ik niet.Het is hier nu ik dit tik in Zorgvlied 29 gr. En wij maar zeggen we kunnen niet meer met Roxy naar Frankrijk daar is het veel te warm. Het is daar nu aanmerkelijk koeler dan hier. Dit is ons laatste verhaal uit Zorgvlied. Woensdag gaan we weer naar huis. Beter voor Roxy, ze begint wat door haar achterpoten te zakken. Zal niet lang meer duren dat we afscheid van haar moeten nemen. We hebben een leuke week gehad in Zorgvlied met zijn drietjes met mooi weer. Thuis de caravan schoonmaken en naar de stalling zien we in augustus wel weer. Zal Frankrijk worden, zonder Roxy 😥😥. Dat wordt dan voor het eerst sinds 1996 zonder hond, zal wennen worden.

Tot de volgende keer

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ruth Rosenkrantz:
    28 mei 2018
    Weer een mooie dag dus, in een mooie omgeving. Inderdaad erg warm voor Roxy. Maar kijken hoe het gaat. Zal wel erg wennen zijn zonder hond, maar het moet niet vervelend voor haar worden 😢😢.
  2. Wim:
    29 mei 2018
    Jammer voor Roxy maar de leeftijd telt ook mee weten wij alles van en jullie ook.
    Sterkte en een veilige thuiskomst.
    Groeten Ge en Wim
  3. Jacenger:
    29 mei 2018
    Is ook zo Wim. We moeten de stap even zetten. Maar het komt goed. Groetjes voor jullie.