Naseizoen Frankrijk

10 augustus 2018 - Zorgvlied, Nederland

We gaan weer op reis. Het is toch een beetje een dubbel gevoel. Alles blijft hetzelfde maar toch even iets anders. We zullen Roxy erg missen op deze reis. Lege achterbank .Voor het eerst in 22 jaar dat we zonder hond op reis gaan. De reis heeft ook een missie. We willen wat as van Roxy en Hasta  uitstrooien op Lac de Paladru. Hier zijn we vele jaren met Hasta geweest en met Roxy de eerste 3 jaren geweest. Vergeet nooit meer de eerste snoekduik die ze maakte toen we voor de eerste keer met haar gingen zwemmen in het meer. Grote aanloop en zwevend het water in. Onze honden waren echte waterratten. Na vele omzwervingen zijn we de laatste 3 jaren in Artemare terecht gekomen. Hier willen we ook wat as uitstrooien maar dat wordt niet deze vakantie. Wanneer we dat gaan doen moet in een volgende vakantie.  Een reis zo in het naseizoen nog nooit gedaan. We zijn benieuwd hoe dat gaat bevallen.

1. Ruth Rosenkrantz:
    10 augustus 2018
    Bijna is het zover. Zal inderdaad wel even wennen zijn, zo’n lege achterbank 😢, geen loopjes meer met de hond rond de camping etc. We zijn reuze benieuwd hoe het jullie gaat bevallen om te kamperen in het naseizoen. Succes met het pakken van de laatste dingen en een goede reis. Groet uit een zonnige en warme Drome.
  2. Wim:
    11 augustus 2018
    Dat is erg voor jullie wij wensen jullie veel sterkte het ook niet niks dat jullie deze honden moeten missen.
    Maar verder wensen wij jullie een heel fijne vakantie
  3. Jacenger:
    11 augustus 2018
    Komt goed. Zijn nu in Arlon.