Molsheim

19 april 2023 - Molsheim, Frankrijk

Dag 5 19 april 2023

Vanmorgen kacheltje even aan en nog even onder het dekbed gekropen. 9 uur opgestaan. Lekker notenbroodje gegeten. Na de koffie een wandeling uitgestippeld. Moest voor Jacob wel een route zijn zonder te veel heuvels. Het begin ging prima maar de heuvels werden voor Jacob te hoog. En we hadden de sjokstokken ook niet mee. Gaan wel gekleed van huis 🤭.Dus de route de route gelaten en afgestoken naar beneden. Dat was beter, het werd al met al toch een leuke wandeling.

Daarna hebben we getankt en nog een paar boodschappen gedaan bij de Super U. Zit vlak bij de camping.

We gaan morgen weer verder en op zoek naar de ☀️☀️ die zullen we toch wel een keertje vinden. Zijn wel toe aan een beetje warmte.

Fietsen weer op de drager, boel wat opgeruimd. s’Middags de Waalse Pijl gekeken.

Camping is ons prima bevallen. Zullen hier denk ik niet snel weer komen. Ligt niet direct op onze route. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. In deze omgeving toch veel Duitse invloed. Het belangrijkste punt voor ons was het concentratiekamp. Stond al een poosje op de bucketlist. Kan een streep doorheen.

Met plezier hier gestaan toch weer eens wat anders.

1. Wim:
    19 april 2023
    jullie krijgen vast nog mooi warm weer. Goede reis morgen
  2. Jacenger:
    19 april 2023
    We houden de moed er in 😏
  3. Wim:
    20 april 2023
    zoals altijd zo kennen wij jullie.
  4. Liesbeth en Henny:
    21 april 2023
    Troost je met de gedachte dat het hier ook prut (oftewel koud) is.