Pluié,pluié

27 april 2019 - Langres, Frankrijk

Na het vaste ritueel wat thuis ook moet gebeuren zijn we om half 10 vertrokken. Eerst het elektrische snoertje en de kaart voor de slagboom ingeleverd.

We reden nog niet op de grote baan of op de borden stond alweer wegwerkzaamheden en file. Toch niet weer. Uiteindelijk was er niets aan de hand. Het begon wel steeds harder te regenen en de temperatuur daalde naar 5.5 graden.🙈 We reden toch wel de goede kant op naar het zuiden.

Na Toul zijn we binnendoor gereden langs slapende dorpjes. Keuze gemaakt uit 2 campings. Een hele dag met ruitenwissers aan rijden is ook niet alles. Het liep gesmeerd tot we bij de camping aan kwamen. Deze was open vanaf 1 april. Maar op het hek zat een groot bord met fermé. 😡😡 Dit was niet de bedoeling. Wat nu. Campings in de buurt zijn niet geweldig. Besloten om terug te rijden naar Langres.

Ondertussen was het droog met een beetje zon. Op de camping aangekomen stond er iemand op onze plek. We hebben namelijk een vaste plek op deze camping 😂😂  Zat dus niets anders op dan ergens anders te gaan staan. Plek zat. Pootjes uitgedraaid en meteen de kachel aangezet . Daarna de auto weer volgegooid met diesel kunnen we morgen weer zo vertrekken. Jacob wil morgen nog wielrennen en formule 1 zien.

1. Ruth Rosenkrantz:
    27 april 2019
    Dat is jammer dat de camping die jullie hadden uitgezocht gesloten was. Dan maar terug naar het vertrouwde honk. Maar niet normaal, 5,5 graden en bij aankomst de kachel aan 😳😳. Goede reis voor morgen