Saint-Genix-sur-Guiers

6 juni 2019 - Saint-Genix-sur-Guiers, Frankrijk

Zaterdag

De felicitaties voor mijn verjaardag kwamen aan alle kanten binnen. De dag begon dus goed. Na ontbijt en koffie met gebak eerst een eind gelopen. Daarna heb ik nog 17 km gefietst. Lijkt niet veel maar het is wel heuvel op en af. Zo heb ik de extra calorieën weer weg gemoffeld. Het wordt een warme dag vandaag maar zo weinig mogelijk doen. Vanmiddag lekker gezwommen. Toch lekker dat mooie weer.

Nieuwe eigenaren zijn ook leuke mensen.

Maandag

Eigenlijk heb ik niet veel te melden. Het is warm dus We vinden niet veel uit met deze temperaturen. Een eindje lopen,fietsen, zwemmen, boodschapje doen en daar blijft het ook bij. Met deze warmte in de auto te gaan zitten ondanks de airco is niet aan ons besteed. We krijgen de dagen wel om.

Woensdag

Zou vandaag het Lac de Romangieu om fietsen maar dat kon niet. Maar een stuk verder gefietst, daar kwam ik voor flinke heuvel te staan pfffffffff dat was de bedoeling niet. Omgekeerd en weer snel naar de camping. Onze buren vroegen of we op de hond wilden passen. ( hadden we ook aangeboden ) we weten zelf wat het is als je boodschappen wilt doen en het is zo warm. Lieve hond. Kregen voor het oppassen een lekker aardbeien gebakje.

Kwam vandaag ook nog een leuke mededeling dat de 8e etappe van de Dauphine Libere hier in Saint-Genix start. Gaat Jacob van glimmen. Dat is op zaterdag en de zondag vertrekken we naar Artemare.

Donderdag

Vanmorgen hadden we wat regen. Op zich niet zo erg, koelde het ook wat af. Boodschappen gedaan en nog een eind gelopen. De zon schijnt weer volop dus maar weer in de P-stand.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wim:
    7 juni 2019
    jullie hebben het best naar de in zo te lezen.
    veel plezier verder