Saint-Genix-sur-Guiers

17 mei 2023 - Saint-Genix-sur-Guiers, Frankrijk

Dinsdag 16 mei ☁️💨

Niet zoveel gedaan vandaag.

Vanmorgen eerst naar Pont de- Beauvoisin boodschappen gedaan. Daar beleefden weer wat om te lachen.

Lopen we door de winkel ik even ergens anders dan Jacob, kom ik weer terug bij hem staat hij te praten met een mevr. uit Nederland.

Zij kon Jacob, ja het zal ook niet zo wezen. Mij kon ze ook wel 😳. Teleurstelling voor haar ik kon ze niet en Jacob ook niet.

Ja wat doe je dan. Alle campings maar opgenoemd waar we in het verleden hebben gestaan en waar ze ons eventueel van kon. Helaas er was geen klik.

Opeens zei ze, ik wil iets vragen en jullie zeggen vast nee maar wij zijn Jehovah’s Getuigen kunnen we jullie daarvan 😂😂😂😂😂

Jacob en ik keken elkaar aan en dachten weg wezen hier. Snel nee gezegd.

Zei ze ook nog kom een keertje langs. Misschien wel om zieltjes te winnen.

Laten we dat maar niet doen. We hebben ons snel uit de voeten gemaakt.

Je beleefd toch wat in een vakantie 😊

Woensdag 17 mei ☁️

Vandaag een poetsdag. Je moet toch wat. Lange broek maar weer aangetrokken we weten niet beter.

Wasmachine aangezet vanmorgen. Gelukkig een grote machine waar alles in past. Lijn gespannen, opgehangen en drogen maar.

De caravan van binnen gekuist. Tegen half 2 was droog en opgevouwen en weer in de kast. Bed weer fris met schone lakens.

Arie en Marianne kwamen ook binnen. Jacob heeft Arie even geholpen. Marianne en ik weer bijpraten is nog niet klaar maar dat komt de aankomende dagen nog.

Op het eind van de dag aan de gang met de schotel voor de tv. Was wel even een dingetje maar het is ons gelukt.

Morgen Hemelreis, winkels open tot 12 uur. We gaan op de fiets naar Aoste. Zijn we ook weer bezig.

De rest van de dag hangt van het weer af.

1. Liesbeth en Henny:
    17 mei 2023
    Dat Jehova’s getuigen nou niets voor jullie is…. Het is misschien wel zaligmakend, ha ,ha!
  2. Jacenger:
    18 mei 2023
    Wij zien er misschien wel zo uit maar onze deur maar voorbij lopen ☁️
  3. Wim:
    18 mei 2023
    hoop het niet voor jullie hemelreis, liever hemelvaatrsdag
    jullie zijn zelfs bekend bij de Jehova Getuigen toch wel wat in het bakje gedaan hoop ik.
    Groetjes van ons.
  4. Jacenger:
    18 mei 2023
    We kunnen ons geld wel beter besteden Wim.
  5. Wim:
    19 mei 2023
    waaraan dan, vakantie misschien dat is beter.