Saint-Genix sur Guiers

12 mei 2017 - Saint-Genix-sur-Guiers, Frankrijk

10 mei.

Vandaag wakker geworden met een strak blauwe hemel. Na het ontbijt en douchen de boel wat gepoetst. Kastjes wat beter ingericht. Lange broeken opgeruimd, korte broeken tevoorschijn. De rest van de dag heerlijk in de zon gezeten. Jacob weer boulen en ik heb lekker zitten lezen. Nog een boodschapje gedaan en naar de Pharmacie. Om half 6 een beetje regen. Morgen zien we wel weer wat het wordt.

11 mei ☁️ 19gr.

Gisteravond af en toe een buitje. Viel reuze mee. Vanmorgen geen strak blauwe lucht maar bewolkt. We kunnen wel lekker buiten zitten. Stukje sightseeing  gedaan door de Chatreuse. Maar na al die jaren Paladru is het ook wel bekend allemaal. Terug via Les Abrets en de Carrefour weer naar de camping. Vanmiddag Jacob eerst geholpen iemand te verplaatsen. Moest van zijn plek af daarna Giro gezien. Wordt gewaarschuwd voor windstoten. De stormband er nog opgezet. We zien het wel.

12 mei 18gr.

De verwachte windstoten van gister zijn er niet geweest. Wel veel regen gevallen. Wat zouden wij toch hebben met regen in de vakantie!!!!!!!!!!! Valt nu ook af en toe een buitje. Gisteravond spannende voetbalwedstrijd gezien van Ajax. Ze hebben het gered op het nippertje. Mooi dat het gelukt is. Na de gebruikelijke rituelen ontbijt,boodschappen zijn we naar het dorpje gelopen. Na de regen van gister vloog het water weer met een bloedgang door de stuw. Tafeltje besproken voor morgen in het restaurant. We wilden eerst op zondag gaan vanwege Moederdag maar dan zit Jacob weer met het voetbal van Feijenoord. Dan maar een dagje eerder. Aan de overkant van de camping staat ook een ezel. Toen we aankwamen zag ik die staan. De laatste dagen niet meer, neem steeds de telefoon mee als ik boodschappen doe maar ik zie hem niet meer. Hij balkt wel om het leven. Ook ' s nachts.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Dennis:
    12 mei 2017
    Feijenoord??!! Gewoon kampioen. De etappe naar Blockhaus dat is spektakel
  2. Jacenger:
    12 mei 2017
    Ajax is in de winning mood.
  3. Wim:
    14 mei 2017
    wie kampioen wordt weet ik niet maar om 14.00 uur formule 1 op kanaal 6 van KPN Duitsland.
    waar is de camping wAAR JULLIE ZIJN IN DE BUURT van Les Apres ? dus dicht bij paladru?.
    veel plezier zal niet zeggen voor wie ik ben A of F wil niet tussen jullie .
    Groeten en mooi weeraub.