Saint-Genix sur Guiers

24 mei 2017 - Saint-Genix-sur-Guiers, Frankrijk

22 mei ☀️25 gr.

Vandaag boodschappen doen in Les Abrets. Eerst naar de Carrefour. Pfff je zolen slijten in deze winkel. Je vliegt van voor naar achter. Jacob ondertussen tanken. Daarna naar de Lidl. Dat is een iets kleinere winkel dat past beter bij mij. Jacob speelde vandaag de held en sprong in het zwembad. Het water is 17 gr. Fris hoor.

23 mei ☀️26 gr.

Goed geslapen. Roxy deed ook mee die werd om half acht wakker. Staat een lekker windje vandaag in de zon prima uit te houden. We werden verwend door Lillian die had wat lekkers gemaakt bij de koffie. Ze komt Roxy ook steeds verwennen met stukjes gekookte kip. Komt ze aan en dan zegt ze " hier is de voedselbank weer " Ook zij gaan donderdag naar Artemare. Wij hebben ze 2 jaar geleden al ontmoet op Artemare.

24 mei ☀️ 27 gr.

Opruimdag vandaag. Morgen vertrekken we naar Artemare. Veel hebben we niet dus de klus is snel geklaard. We hebben hier prima gestaan en zullen hier zeker nog wel eens terug komen. Lekker eten in restaurant, winkel om de hoek hoe gemakkelijk wil je het hebben. Au revoir Camping Le bord du Guiers.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

24 mei 2017
    Knuffie van Roxy
  3. Wim:
    25 mei 2017
    goede reis en veel plezier