Saint Genix sur Guiers

21 mei 2017 - Saint-Genix-sur-Guiers, Frankrijk

19 mei 15gr.

Zachtjes tikt de regen op het caravandak. Opgestaan met regen en 9 gr. dat is wel even schrikken. Om 11 uur weer droog maar het was nog niet warm. Roxy al lang  blij dat het niet meer zo warm is. Kan ze weer lekker bij komen. Een bekend gezegde, na regen komt zonneschijn. Klopt als een bus. Vanmiddag eind gelopen. Daarna de korte broek weer aan en lekker in het zonnetje.

20 mei 20 gr.

Vandaag poetsdag na de regen van gister. Alles weer schoen en fris. Het wordt drukker op de camping. We worden een beetje ingebouwd maar wel gezellig. We zouden morgen vertrekken naar Artemare maar we hebben het hier ook prima naar ons zin. We gaan nu donderdag hier vertrekken. Wordt weer warmer en Roxy kan in Artemare beter zwemmen dan hier. Het stroomt niet veel te snel. Vanavond uit eten geweest met onze buren. Was weer gezellig.

21 mei ☀️ 25 gr.

Zondag rustdag daar houden we ons ook maar een beetje aan. Wel een handwasje gedaan. Kwam een camper binnenrijden en dat bleken mensen te zijn die we 2 jaar geleden op Artemare hebben ontmoet. Vorig jaar misgelopen omdat we eerder naar huis zijn gegaan vanwege het slechte weer. Even bij praten zij gaan ook aan het eind van de week naar Artemare. Vandaag het zwembad schoongemaakt en gevuld. Dochter van eigenaars zit bij de brandweer dus de brandslang erin en zo was het bad gauw gevuld. Heb nog niet de neiging er in te springen. Brrrrrr koud.

1. Wim:
    22 mei 2017
    fijn dat jullie plezier hebben en goed weer geniet ervan
  2. Jacenger:
    22 mei 2017