Saint-Genix-sur-Guiers

15 augustus 2018 - Saint-Genix-sur-Guiers, Frankrijk

Vandaag een verslag van gister en vandaag. Gistermorgen na ontbijt en wasbeurt boodschappen gedaan in Aosta. Dit was ook de eerste keer in jaren dat we met ons tweetjes de supermarkt zijn in geweest. We hebben de Netto naast de camping maar die heeft niet Jacob zijn biermerk. Dan maar even met de auto op pad. Was ook zo gepiept. ‘s Middags kwam een buurman onze luifel bekijken. Had ook een Hobby en de luifel leek hem wel gemakkelijk. Die was onderweg een wiel verloren. De wielkas behoorlijk beschadigd. Keukenladen kapot en hij keek zo naar buiten. De wielen waren niet goed aangedraaid bij de dealer. Het is provisorisch gemaakt zodat hij rustig naar huis kan rijden. Hij was al lang blij dat ze er heelhuids vanaf waren gekomen. Daarna heb ik nog een stuk gelopen. Vandaag niet zo heel veel gedaan. Lekker in de zon gezeten. ‘s Avonds nog een eindje gelopen en omdat de calorieën er af gelopen waren meteen maar een ijsje gehaald 😏. Tot de volgende keer.

1. Ruth Rosenkrantz:
    15 augustus 2018
    Prachtige foto van die boom. Nine roept net dat ze er wel in wil kruipen 😜
  2. Jacenger:
    15 augustus 2018
    Een boom uitveen sprookje. Al verschillende keren langs gelopen en nu zag ik het pad
  3. Jacenger:
    15 augustus 2018
    Een boom uit een sprookje. Al verschillende keren langs gelopen en nu zag ik het pas.
  4. Wim:
    16 augustus 2018
    mooie waterval kijk maar uit veel plezier en mooie foto s