Saint-Genix-sur-Guiers

19 augustus 2018 - Saint-Genix-sur-Guiers, Frankrijk

De luiheid en loomheid een paar dagen over ons heen gehad. Voelt wel lekker. Alleen ‘s morgens naar de winkel lopen voor brood. Maar gister toch wat actiever. Na ontbijt etc. boodschappen gedaan. Zat te lezen en kreeg wat een vaag gevoel. De fam.App kwam niet veel binnen. En daar was het de laatste week erg druk met berichtjes. En ja hoor om 12.30 kwam Jesse en Nine hard hollend aan. Wat bleek Dennis had afgelopen maandag met Ria ( campingeigenares ) gemaild voor een plaats. Ria had onze buren gevraagd om te informeren hoe lang we bleven😂😂. Maar we hadden de zijwand aan onze luifel en die hebben we er donderdag afgehaald. Dit omdat het het warm was en dat we wat meer wind kregen. Paniek bij de buren want die dachten dat we weggingen. Bij ons gevraagd of we weggingen. Dat was niet het geval tot opluchting van iedereen. Iedereen blij dat het plan gelukt was. ‘s Middags nog een paar keer naar de stuw geweest,Jesse vissen en later nog met Nine zwemmen. ‘s Avonds hebben de dames nog een eindje gelopen en er was op het terras een vuurspuwer, daar nog gekeken was leuk. Morgen naar Lac de Romangieu kan Jesse vissen en wij zwemmen. Tot de volgende keer.