Saint-Genix-sur-Guiers

25 augustus 2018 - Saint-Genix-sur-Guiers, Frankrijk

We staan nog steeds op dezelfde camping. We zijn in afwachting van de kermis die vandaag begint. Dit duurt maar 2 dagen maar als je het materiaal ziet zou je zeggen dat het 2 weken duurt. Maar gelukkig niet. Brengt toch veel lawaai mee. Kregen deze week uitnodiging om donderdag de verjaardag van Ludo te vieren. Hij wordt 60 dat vinden ze toch iets  speciaals. Gratis eten en drinken. Dat gaan we dus meevieren en vertrekken dan vrijdag of zaterdag naar Die in de Drome. Hangt er ook vanaf hoe het weer daar is. Maakt niet zo veel uit met hier.Het weer viel wat tegen vandaag. Daarom nog maar een ritje naar Les Abrets. Nine heeft gevraagd of we nog voor haar iets willen halen bij de Carrefour. En het is gelukt. Nine ook weer blij. Opeens bedenken we dat we wel naar Belley kunnen naar de markt. Maar we waren net te laat. Zoiets moet je ook eerder bedenken. Ze waren aan het opruimen. Morgen maar naar de markt in Aoste.