Saint/Genix

26 augustus 2018 - Saint-Genix-sur-Guiers, Frankrijk

Zondag.

Lekker geslapen ondanks de kermis niet veel van meegekregen 😴😴. Het was wel  een frisse nacht. En wat gaat een week snel vorige week nog met de helft van de familie naar het Lac de Romangieu geweest en nu zit die helft alweer thuis en moet morgen weer te werk. Na ontbijt en ons zelf poetsen en niet te vergeten koffie gingen we op pad naar de markt in Aoste. Maar weer niet goed, deze bestond uit groentekraam en kaaskraam🙈 en daar hadden we niets van nodig. Het zit ons niet mee wat de markten betreft. Morgen maar naar Le Pont de Beauvoisin. De aanhouder wint.Doorgereden naar de Intermarché we hebben wat last van kruipende beestjes. Mieren. Vanmiddag nog een stukje gelopen. Kwam weer een kruipend beest tegen. Wel op de foto gezet en meteen weer doorgelopen brrr. Ik moet ook niets van dat kruipende spul hebben. Jacob voor Formule 1. Afgelopen vrijdagmorgen liep de camping leeg. Gelukkig hebben we leuke buren en we keken elkaar al aan van dit wordt heel leeg. Gelukkig liep het aan de eind van de dag weer wat vol. Op ons veldje gelukkig ook weer wat reuring. Is wel zo gezellig. Vanavond nog vuurwerk,afsluiting kermis.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ruth Rosenkrantz:
    26 augustus 2018
    In Die op zaterdag en woensdag markt 👍🏻👍🏻. Moet het goed komen
  2. Jacenger:
    26 augustus 2018
    Morgen nog een kans lukt dat ook niet 🤣 dan wordt het idd Die