Thuis. Dinsdag 22 september 2020

23 september 2020 - Franeker, Nederland

Vanmorgen  vroeg wakker om 6 uur. Kachel aangezet. Brrrrr koud en ben toch geen ijsbeer.

7 uur opgestaan en de tafel gedekt en gegeten. Moesten nog wat kleine dingetjes opgeruimd worden en op de bakker wachten.

Half 9 reden we van de camping af. Konden niet via Duitsland naar Sankt Vith in België. Er was een stuk van de weg afgesloten. Zijn toen over Diekirch richting St. Vith gegaan. Beetje toeristische route.

Om 11 uur reden we Nederland weer binnen. Na koffie en lunchpauze reden we om 3 uur de oprit weer op

Zijn 5 weken weggeweest. Toch een heel andere vakantie dan we gewend zijn.

De corona regels zoveel mogelijk opgevolgd. Heb in mijn hele leven nog nooit zo vaak handen gewassen en ontsmet. Zoveel mogelijk op de camping gebleven en als we al weg waren het mondkapje op.

Voordat we weggingen hadden we het idee dat we in Artemare wel veilig zaten. Kleine camping en een stilstaand dorpje. Wil ook niet geloven dat daar besmettingen waren. Het ligt alleen wel in een departement wat rood werd verklaart. Zat niets anders op dan te vertrekken. Jammer dat het zo gelopen is.

We hebben ons prima vermaakt maar ik hoop dat we volgend jaar niet weer zo op vakantie hoeven. We wachten het af is allemaal koffiedik kijken.

Wie weet tot de volgende keer.

1. Liesbeth en Henny:
    23 september 2020
    Toch fijn om weer in de vertrouwde en veilige omgeving te zijn; volgend jaar beter na deze toch een ietwat teleurstellende vakantie.
  2. Wim van Dalen:
    23 september 2020
    ik zeg welkom thuis en Stay save
  3. Jacenger:
    23 september 2020
    Dank je Wim. We blijven opletten.