Weer thuis

17 september 2018 - Hauterives, Frankrijk

Zaterdagmorgen 9.15 vertrokken van de camping. Eerst nog bij de bakker langs voor een stokbrood. Daar kocht ik een brood die volgens mij al een week oud was. Hij was keihard 😂😂. Eerst een stukje binnendoor om op de tolbaan te komen. Onze TomTom is al zo oud dat hij niet meer up te daten is. Telefoon erbij en dat ging goed. ( ( Zag alleen geen gele poppetjes Marianne 😂😂😂 )Vandaar ging het richting Langres of Bulgnéville. Het is Langres geworden.  Hoe vaak we hier al niet gestaan hebben is niet meer te tellen. We hebben op onze manier ook een eigen plek. Lekker in de zon gezeten en nog wat gedronken op een terrasje in Langres. Volgende morgen weer op zoek naar een bakker voor een stokbrood. Jacob moest de winkelstraat in, bakkers in de omgeving gesloten. Weer om 9.15 vertrokken. Onderweg wel moeilijk een plekje te vinden om een broodje te eten. Alles bomvol met vrachtverkeer. Toch een gaatje gevonden. We draaiden om 2 uur de camping de Bosrand in St.Geertruid op. Daar was het druk. Camping stond vol met mountainbikers. Er was nog een plekje voor ons. 'S avonds lekker gegeten in het restaurant. Koude nacht dus op tijd uit de veren. Na ontbijt snel vertrekken. Om half 2 waren we weer thuis. Het schoonmaken kan beginnen en dan de caravan weer in de stalling. Deze winter kunnen we we plannen gaan maken wat we volgend jaar gaan doen. Wie weet tot dan.

1. Ruth Rosenkrantz:
    17 september 2018
    Welkom thuis. Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn ( kindjes erg blij 🤗)
  2. Roald:
    17 september 2018
    Goeie foto😜
  3. Wim:
    18 september 2018
    mooi weer veilig thuis welkom
  4. Jacenger:
    18 september 2018
    Dank je Wim
  5. Marianne:
    19 september 2018
    welkom thuis groetjes van arie en marianne en een poot van bas
  6. Jacenger:
    19 september 2018