Update

29 juni 2019 - Bulgnéville, Frankrijk

Even een update na een aantal dagen stilte op het blog. We hebben na zondag prachtig weer gehad. Jacob veel petanque gespeeld. Woensdag werd hij tot winnaar uitgeroepen. Diploma en een fles fijn was het resultaat. Maar het werd alleen maar heet,heter,heetst. Hele dagen in het zwembad gelegen, daar word je zo rimpelig van 🤣🤣🤣. Slapen met ventilator aan en alle ramen open. Donderdag was het genoeg. Die dag 2 oorbellen verloren. Met het uit en aantrekken van de kleren. Een grote kleffe boel je kreeg ze niet uit en aan 🤣🤣. Stoom kwam uit je oren. We waren bijna opgelost.

De beslissing genomen om vrijdag te vertrekken in plaatst van zaterdag. Maakt ook niet veel uit een dag eerder.

Camping uitgezocht waar een zwembad is. Meestal staan we in Langres maar nu is dat geen optie. We gaan naar Bulgnéville, lekker zwemmen en lekker eten. Patat,kroket,frikandel,hamburger. Hoe fijn kan het zijn.

Donderdag om 9.00 uur vertrokken. Eest een stuk binnendoor en bij Amberieu en Bugey de tol op. Was niet druk op de weg, het schoot lekker op. Halverwege een broodje gedaan. Half 2 op de camping en een plekje uitgezocht. Heel vroeger zijn we  hier ook eens geweest maar ik kon me er niet veel meer van herinneren.

Om half 5 was de camping vol. Alleen voor degene die gereserveerd hadden was nog plek. Het is nog maar voorseizoen alleen maar grijze duiven en nu al vol. Wat moet dat in het hoogseizoen wel niet zijn. Maar ja dan gaan wij toch niet op vakantie te druk voor ons 🤪🤪.

Ook besloten om nog een extra dagje te blijven staan. Het is prima hier. Vrijdag nog naar het dorpje gelopen. Terug meteen het zwembad weer in afkoelen.

Zondag weer verder. Dan naar Sprimont. Nog nooit geweest. Moeilijk om in België een knappe camping te vinden. Maar zien wat het in Sprimont is. Maandag weer naar huis. Zijn dan bijna 10 weken weggeweest. Fijne vakantie gehad. Leuke campings en mooie dingen gezien.

1. Wim:
    29 juni 2019
    Jappie is dus het boelen niet verleerd goed gedaan.
    Wij wensen jullie een fijne en veilige reis naar huis.
  2. Jacenger:
    29 juni 2019