Vollenhove 20-4-2018

20 april 2018 - Vollenhove, Nederland

Toch wat minder geslapen als gister. Vanavond nieuwe prijzen nieuwe kansen. Na ontbijt en koffie boodschappen gedaan in Marknesse bij de Jumbo. Ze hebben hier geen Carrefour of Netto 😂. Half 1 naar de visboer in Vollenhove gelopen en kibbeling gehaald. De kibbeling van onze visboer in Dronrijp vond ik lekkerder. Maar niet kieskeurig worden. Deze camping was 20 jaar geleden een boerencamping met 13 plaatsen. Op het gedeelte waar de visvijver en speeltoestel nu staan daar liepen 16 jaar geleden de koeien nog. Nu staan er chalets en zijn er kampeerplaatsen . De camping heeft nu 300 plaatsen met wat wij denken 90% seizoenplaatsen. Op het laantje waar wij staan ook seizoen en 2 losse plaatsen. Het contact met de vaste bewoners is prima. Het zwembad met glijbaan wordt overdekt en daar zijn ze nog druk bezig dat moet volgende week vrijdag open. Al met al een leuke camping. Blijft op ons lijstje staan. Nu met dit mooie weer is het ook niet erg dat we niet naar Frankrijk kunnen. Hopen dat er nog veel van dit soort dagen komen. ☀️☀️😎😎. Roxy doet het ook prima.

1. Ruth Rosenkrantz:
    20 april 2018
    Echt genieten met dit weer. Ziet er allemaal leuk en gezellig uit.
  2. Gerda:
    20 april 2018
    Na het afzien van die lange,lange winter mag dit ook wel eens.
  3. Wim:
    20 april 2018
    als twee echtelieden echt genietennis dat toch prachtig, maar Frankrijk is ook mooi alleen zo ver weg voor een paar dagen doe het dan maar met Jumbo in plaats van
    Carefour . geniet maar lekker nu het nog kan
  4. Jacenger:
    20 april 2018
    Vanwege de hond kunnen we niet naar Frankrijk. Ze loopt op haar laatste pootjes. Dus dan is dit het alternatief.