Die

26 april 2022 - Die, Frankrijk

Vanmorgen wakker geworden met een stralend zonnetje.

Ze waren wel aan het gras maaien, dat was iets minder.

Ontbijt tafel gedekt en eerst gegeten.

Na de koffie de stappers aan en op zoek naar de bakker. Met feedback van het thuisfront is dat gelukt.

Een croissant aux amande gekocht. Deze smaakte prima maar die uit Allemont zijn het lekkerste.

Daarna naar de Intermarché gelopen. Paar boodschappen gedaan en tompoucen gekocht. Ze zijn wel niet roze maar dat geeft niet zijn ook niet van de Hema maar ze smaken met zo lekker. We moeten toch morgen wel meedoen op Koningsdag 😂😂

Terug wilden we via richting camping La Pinéda lopen maar dat is niet gelukt. We zagen wel wat weggetjes maar konden er niet op komen. Heb ondertussen het pad al gevonden.

Bij de receptie gevraagd of ze ook een wandel map hadden. Maar de communicatie loopt wat moeizaam.

Mijn Frans beperkt zich tot wat kleine zinnetjes. Het nadeel is als ze weten dat je dat kunt krijg je een waterval van Frans over je heen. Ja, dan ben ik het spoor bijster. En Engels is bij hun niet voorradig.

Dan zelf maar wat wandelingen uit zoeken. Zal wel lukken.

De boel even gekuist vandaag. Alles weer spic en span.

Weer een prima dag met zon. Geen bomen op ons plek. Degene die mij een beetje kennen weten dat ik allergisch ben voor hoge bomen.

1. Wim:
    26 april 2022
    hoge bomen vangen veel wind en ook lastig voor de schotel
    veel plezier.
    uit Emmen