Die

30 april 2023 - Die, Frankrijk

Zondag 30 april 🌥️

We liepen vandaag geen zonnesteek op dat was een ding wat zeker was. Lekker uitgeslapen, is ook niet verkeerd.

In de loop van de morgen een rondje gelopen. Kwamen ook bij de afslag Croix de Justin langs. Ik wil toch proberen om boven te komen.

Onderweg seringen geplukt. Stonden langs de kant van de weg en die mag je plukken.

Bij de boulodrome de weg overgestoken en via het centrum weer terug naar de camping.

Bij de receptie gevraagd hoe het met de WiFi zat. Die deed het weer niet toen we hier kwamen. Maar alles draait weer.

Rond half 2 met het potje boulen begonnen. De vrouwen tegen de mannen. Eerste spul wonnen de vrouwen dik 💪🏻💪🏻. Mannen wel wat beteuterd. Tweede potje verloren de vrouwen. Derde spel was spannend en dat verloren de vrouwen met 2 punten verschil.

Morgen is het 1 mei en de dag van de arbeid. Er is hier op het marktplein groot feest. We gaan het zien morgen.

De zon liet het vanmorgen wat afweten. In de middag wet het beter. We zijn al blij dat het droog is.