Die

1 mei 2023 - Die, Frankrijk

Maandag 1 mei 2023 🌥️

De dag van de arbeid. Het weer houd weer niet over. Vanmorgen bij het opstaan de kachel maar weer aan. Komen we hier nooit van af. Schouders er weer onder en door.

Uur of 11 naar de festiviteiten gelopen maar daar was ook nog niet veel leven. Even langs de supermarkt maar die was gesloten. Niet dat we wat moesten hebben maar je bent even van de straat.

Terug richting camping kwamen we een giga demonstratie tegen die protesteerden tegen de AOW van 64 jaar.

Je ziet dat wat aan. Kinderen met deksels, pannen met houten lepels. Die niet eens weten waar het over gaat.

We kwamen er Kees en Joke tegen. Die gingen naar de bakker. Ook maar even meegelopen. Je moet toch wat met dit weer🙈. Terug afgesproken dat we nog gingen boulen.

Dat werd voor de dames geen succes. We werden ingemaakt met 3-0.

Daarna weer naar het feestgedruis. Het viel allemaal wel mee. Lekker met zijn vieren op het terras gezeten. Live muziek nu niet direct ons genre maar het was reuze gezellig.

We waren wel zo verstandig om op tijd naar huis te gaan. Was ook wel nodig 🤭

Ze gaan nu morgen echt weg. Ieder voor zich nog wat koken en bij hun lekker nog met zijn vieren buiten opgegeten.

Paar dagen leuk met elkaar wat opgetrokken. Wie weet komen we elkaar ooit nog eens tegen.

Tsja, het weer daar kan ik kort over zijn. Je wordt er niet vrolijk van. Maar niet getreurd, keep smiling 😊

A demain

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wim:
    2 mei 2023
    er komen wel weer nieuwe vakantie vierders waar jullie mee optrekken altijd leuk.
    groetjes van ons