11 april

12 april 2024 - Châteaurenard, Frankrijk

11 april Châteaurenard

Onze kennissen vanmorgen uitgezwaaid. Daarna even aan de poets. Alles weer spic en span.

De Mistral hebben we ook overleefd. Luifel weer uitgedraaid. We zitten weer heerlijk.

s’ Middags naar het zwembad geweest. Heb nog niet gezwommen. Water was door de Mistral afgekoeld. Het wordt wel verwarmd. Wie weet morgen.

Verder niet veel gedaan. Lekker chillen.

Vrijdag 12 april ☀️25 gr.

Na ontbijt en koffie de fietsen in de start klaar positie neergezet. Ritje naar Action, Lidl en Super U.

Het fietsen is wel even een dingetje. Châteaurenard is een voorstad van Avignon en vrij druk. Google maps bij de hand en op avontuur.

Volgens mij reden we een heel eind om, zweet op het voorhoofd, veel vrachtverkeer maar we kwamen op de eindbestemming.

Hierna naar de Lidl dat was vlakbij viel mee. Helft wel vergeten maar dat komt nog wel een keertje.

Op naar de Super U voor een bonnet de douche oftewel een douchemuts.

Gevraagd aan een medewerkster en die zei dat ik naar een sportzaak moest, dat is een badmuts. Ik nogmaals vragen om een bonnet de douche. Ah, daar ging een lampje branden. Wij als trouwe discipelen achter haar aan. Zo kwamen we bij een rek aan waar we zelf ook al hadden gekeken. Er hing geen douchemuts bij. Grrrr ik zag me al weer worstelen met het regenkapje. Omhoog en naar beneden binden. Het zag er niet uit. Het is behelpen.

We stonden bij de kassa en hadden brood afgerekend toen ze kwam aanhollen met een douchemuts.

Het was denk ik een hele luxe hij kostte 5 €. Wat maakt het uit ik was geholpen. Wel zuinig op zijn 😂😂😂

Terug naar de camping kregen we wat meer oriëntatie waar we moesten rijden. Keurige fietspaden.

Op de camping in de auto gestapt en naar de wasserette auto schoon spoelen. Zat nog Sahara zand en heel veel regen van de eerste dagen op. Hij glimt weer als een zonnetje.

Paar uur bij zwembad gelegen. En dat was onze dag weer vandaag.

1. Wim:
    12 april 2024
    Hallo Gerda wat is dat nu Jappie in het zwembad en jij niet kom aan weest sterk.
    Mooie foto's.
    veel plezier en heel veel mooi weer.
    Groeten,
    Ge en Wim.
    PS heb voor 3 week terug een Tia gehad ben gisteren weer goedgekeurd mag weer autorijden.

Jouw reactie