Dinsdag 9 april

11 april 2024 - Châteaurenard, Frankrijk

Dinsdag 9 april Châteaurenard

Luifel gisteren toch maar ingedraaid. Het waaide behoorlijk. Ook nog wat regen in de nacht en morgen.

Eerst maar boodschappen gedaan. Wilden dit eerst op de fiets doen maar één van de fietsen had wat moeite met opladen.

Dan maar met de auto meteen ons kleine gasflesje omgeruild voor een volle.

Ook op zoek naar een douchemuts. Die van mij heb ik ergens vergeten.

Dat viel niet mee. Moet me nu eerst behelpen met een regenkapje. Ziet er charmant uit.

Tegen tweeën draaiden K&J de camping op.

Eerst gezellig bijkletsen.

s’ Middags een potje jeu de boule gespeeld. De vrouwen wonnen van de mannen 💪🏻💪🏻

Daarna happy hour, de overwinning moest toch even gevierd worden.

Na het avondeten het centrum ingelopen om een restaurant te zoeken waar we morgen met zijn vieren kunnen eten. Gevonden en maar zien wat we voorgeschoteld krijgen morgen.

Het zal wel goed komen.

Woensdag 10 april

Onder ons opstapje van de caravan lag een bericht dat vandaag de mistral ging waaien.

We gaan het zien. We zijn thuis wat harde wind betreft wel wat gewend.

Na ontbijt en koffie met zijn vieren op zoek naar een bakker. Vergeten brood te bestellen bij de receptie.

Boulangerie et patisserie gevonden. Het zag er allemaal heerlijk uit. We hebben alleen een stokbroodje en een croissant aux amande gekocht.

Verder door kleine Franse straatjes gewandeld. Blijft altijd bijzonder.

‘s Middags gezellig gezeten en veel gelachen. Om half 7 door de storm richting restaurant. Lekker gegeten. We hadden allemaal verschillende menu’s. Het was maar goed dat we een eindje terug moesten lopen kon het eten even zakken.

Morgen gaan K&J weer verder richting Portugal.

Het was leuk om hun weer te zien.

1. Wim:
    11 april 2024
    heel gezellig wel become het jullie

Jouw reactie