Dag 1

18 april 2022 - Kockelscheuer, Luxemburg

Jullie kunnen weer met ons mee reizen. De “ oudjes “ gaan weer op pad.

De nodige tandarts,dokter,fysio behandelingen weer gehad. Ook nog een 2e booster gehaald.

We zijn weer fris en fruitig dus gaan met die banaan.

We zouden weer met George en Marian op pad maar dat gaat niet door. George heeft in het ziekenhuis gelegen en heeft nog vervolgafspraken in april en mei. Afwachten of ze in mei nog weg kunnen. We gaan het zien. Positief blijven denken.

Waar gaan we de 1e dag heen. Met onze reisgenoten hadden we afgesproken om naar Aywaille te gaan. Ligt vlak onder Luik. Een goede camping in België vinden is zoeken naar een speld in een hooiberg

op de route die wij rijden.

We hebben als alternatief Kockelscheuer in Luxemburg. Daar hebben we vorig jaar een vervelende ervaring gehad.

Voor ons is optie 1 eigenlijk wat aan de vroege kant om te overnachten. Als we vertrekken zal de keus wel gemaakt worden.

We kregen weer verschillende lekkernijen en leesvoer mee voor onderweg. Gaan we lekker van genieten. Zelfs mijn verjaardagscadeau is al mee op reis. Moet nog even wachten om het open te maken.

Vanmorgen om 8.30 vertrokken. We werden in Akkrum uitgezwaaid door Ruth en Nine.

Tot Zwolle was het rustig maar daarna werd het steeds drukker. Heel veel caravans en campers aan de andere kant van de weg.

Dat ging door tot aan Maastricht daarna werd het weer rustig.

We hadden al besloten om naar Kockelscheuer te gaan. Prima weer om te rijden.

Bij aankomst bij de camping stonden er al weer veel mensen voor ons te wachten. Zag de bui al weer hangen. Met een vaart de auto uit en naar de receptie. Wie het eerst komt het eerst maalt. Wat ons vorig jaar is overkomen gaat nu toch niet weer gebeuren. Het duurde wel even maar kregen toch een plek.

Caravan neergezet en toen de auto even af getankt, scheelt morgen weer een handeling. De prijzen zijn hier beter dan bij ons.

Daarna lekker buiten gezeten en genoten van een🍺🍷.

Moest van Jacob nog wel even vermelden dat we vandaag 550 km hebben gereden. Het is ook net een vrachtwagen chauffeur.

Morgen weer verder, waarheen nog niet bekend.

1. Irma rinkel:
    18 april 2022
    Veel plezier. Geniet ervan. Gr Irma en Jan
  2. Marianne:
    19 april 2022
    goede reis en veel plezier gr arie en mariannne
  3. Wim:
    19 april 2022
    daar gaan zij weer alvast van ons veel plezier en een veilige reis naar jullie bestemming in La Douch France
    Groetjes Ge en Wim