Dauphin

16 mei 2019 - Dauphin, Frankrijk

Maandag stonden hier Nederlanders op de camping. Ze waren 3 weken geleden met de fiets uit Nederland vertrokken.🙈🙈Ze hebben een tent maar als het regent gaan ze in een hotel. Ze gingen via Spanje en Portugal weer naar huis. Daar deden ze nog 3 maanden over. Ik had het idee dat ze een jaar of vijftig waren. Een stuk jonger dan wij zijn😏. Maar alle hulde voor ze ik zou niet eens mee gaan. Zo blij met mijn mobiel huisje.

Donderdag 16 mei

Hoe klein of groot kan de wereld zijn. Twee jaar geleden stonden we op Artemare. Komt er een ouder echtpaar de camping op. Ze komen naast ons staan. De vrouw had meteen haar grote mond open dat we op hun plek stonden😳Toen zag ze Roxy liggen en riep luid over de camping dat ze al 3x keer gebeten wad door een Duitse herder. Onze Roxy die geen vlieg kwaad deed.😥Het schoot meteen bij mij in het verkeerde keelgat.

Ik daar meteen overheen het ligt niet aan de hond maar aan de mensen. De toon was gezet. Geen woord meer mee gewisseld. Haar man was niet verkeerd daar hebben we nog wel mee gesproken.

Zitten we vanmiddag na weer een middagje zwembad voor de caravan, loopt daar iemand voorbij. Ik zie het en zeg meteen die kunnen we van Artemare 🙈🙈🙈. Jacob nog niet overtuigd. Wij op onderzoek uit en het klopt ze zijn het. Nu is Frankrijk zo groot en zoveel campings en dan moet je elkaar hier tegen komen. Ze staan gelukkig een heel eind van ons af. Of ze ons herkend hebben weet ik ook niet. Wij gaan op het eind van onze vakantie nog naar Artemare het zal toch niet zo zijn dat we ze daar ook nog tegen komen. Het meeste waar ook boos om was dat ze zo afgaf op onze Roxy. Moet je toen bij mij .Dan gaan mijn stekels omhoog staan.

1. Wim:
    16 mei 2019
    hoi daar er zijn rare mensen op de wereld have fun
  2. Jacenger:
    16 mei 2019
    Zeg dat wel Wim
  3. Irma rinkel:
    17 mei 2019
    Ja dat was Els en zijn naam weet ik niet meer. Ze gaan inderdaad ieder jaar naar Artemare. Wij hebben ze ook nog alle keren gezien.
  4. Jacenger:
    Wij alleen 2 jaar terug. Dat was ook meer dan genoeg 😂😂
  5. Jacenger:
    17 mei 2019
    Wim en Gé, Hasta lag de hele vakantie bij jullie voor de voortent.👍🏻👍🏻 Zo kan het ook.