Dinsdag 25 augustus

25 augustus 2020 - Pontailler-sur-Saône, Frankrijk

Weer een prima nacht gehad. Slaapt toch beter als het ‘s avonds wat afkoelt.

Na ontbijt en koffie nog even naar de supermarkt gelopen, gister toch weer wat vergeten. Bij de slager in de supermarkt  nog lekker gesneden rosbief gehaald. Komen al vele jaren in Frankrijk maar dit ben ik nog nooit tegengekomen. Wordt ook heel anders verpakt als bij ons.

Voordat we op pad gingen eerst nog even bij de campingbaas langs. Onze campingaz is op. Andere jaren kon je die in de supermarkt ruilen maar dat kan niet meer. Hij moest vanmiddag ergens heen en daar zou hij even voor ons kijken. Gelukkig spreekt hij prima Engels. Mijn Frans is niet geweldig. Frans kent mij beter dat ik Frans kan.

Ondertussen schijnt de zon weer volop. Heerlijk toeven hier.

Om twee uur gaat mijn telefoon George en Marian stonden voor de poort.

Caravan snel neergezet en eerst wat drinken.

Hebben ook weer 2 dagen achter elkaar gereden dus morgen hier nog even lekker bijkomen en dan donderdag naar de volgende camping.

Maar geen uitslag gekregen over ons gasflesje. Op de volgende camping maar even zien of daar eentje kunnen omwisselen.