Zondag 22 augustus

24 augustus 2020 - Pontailler-sur-Saône, Frankrijk

Gister niet veel gedaan. Na ontbijt en koffie, hier hadden we een slagroom soes bij. Tsja en doe je dat moeten die extra calorieën er ook weer af. Wandelschoenen aan en een stuk gelopen. Het was ook al weer 12 uur toen we weer de camping opliepen. De tijd vliegt voorbij. Rest van de middag geluierd we moeten ons op zondag altijd opladen voor de week die komen gaat. Doen we thuis ook altijd.

Maandag

Was wel een beetje fris vannacht 14gr. zijn we de laatste tijd niet meer gewend. Vandaag wat boodschappen gedaan en de tank weer volgegooid. Vanmorgen weer wat kampeerders vertrokken blijft niet veel over zo. En het was al zo stil. Woensdag of donderdag maar weer een andere camping zoeken. Dinsdag 1 september naar Artemare. Vanmiddag weer gelezen dat sommige gedeelte in Frankrijk op oranje gaan. Nu gaan wij niet naar die gebieden toe maar toch de berichten goed in de gaten houden.

Zijn wat korte verslagjes deze dagen.

1. Wim van Dalen:
    24 augustus 2020
    mooie wandelschoenen
    Ik trek mijn wandelschoenen aan en ga er dan op uit
  2. Tjikke:
    25 augustus 2020
    Dat zijn maar beste soesen dan moet je weer flink aan de wandel geniet maar lekker.
  3. Jacenger:
    25 augustus 2020
    Viel wel mee toch Tjikke we hebben ze wel eens groter gehad. Maar we hebben de calorieën er al weer afgelopen. Alleen wil Jacob steeds nieuwe halen 🤣 Doen we maar niet.