Donderdag 9 juni

9 juni 2022 - Artemare, Frankrijk

Dinsdag 7 juni

Time flys.

Gisteren waren we al 7 weken op pad.

Over 4 weken weer thuis en pikken we onze huis tuin en keuken leventje weer op.

Is ook geen punt alleen wel een beetje beter weer.

Vanmorgen bij het ontbijt Jacob gepord voor een wandeling. Het was nog niet zo warm. We moesten eerst nog wel even een klimmetje doen maar daarna was het een eitje.

Heb hem nog wel even laten zien waar we klimmende naar de waterval liepen.

Via de weg terug naar de camping. Rugzak opgehaald en nog even lopend naar de winkel een paar boodschappen opgehaald.

De rest van de middag heb ik bij het zwembad doorgebracht. Was ook leuk tijdverdrijf.

Donderdag 9 juni

Over gisteren valt niet veel te vertellen. Nog wel een wandeling gemaakt en net voor de regen binnen.

Dit was geen buitje voor het stof. Het is niet meer droog geweest.

De tijdrit van de Critérium Dauphiné gezien op tv.

Vanmorgen was het vroeg opstaan. Moest om 9.15 bij de tandarts zijn.

Het is moeilijk om uit te leggen wat er aan de hand is.

Assistente een heel aardig meisje. Haar Engels is net zo als mijn Frans. We begrepen elkaar wel en dat was het belangrijkste.

Tandarts sprak zelf ook maar een petit peu Engels.

Situatie weer uitgelegd.

Het ging er mij om dat hoe mijn gehavende kies er nu uit ziet dat dat tot het eind van onze vakantie zo kon blijven. Zo niet dan pakken we ons boeltje in en gaan naar huis.

Buitenkant van de kies is prima, binnenkant afgebroken.

Hij heeft het met een stukje “cement “weer een beetje opgelapt.

Keurig uitgelegd met een voorbeeld wat hij had gedaan 👍🏻👍🏻

Prima geholpen.

Als ik weer thuis ben dan ga ik naar mijn eigen tandarts.

Heb nu voorlopig genoeg tandartsen in Frankrijk gezien. Hoop dat het hier bij blijft.

1. Ruth Rosenkrantz:
    9 juni 2022
    Fijn dat het gefixt is bij de tandarts. Hopelijk blijft dit zeker 4 weken zitten en dan inderdaad thuis bij de eigen tandarts maar weer verder zien.
  2. Wim:
    9 juni 2022
    waar is de foto van je kies wel even laten zien ( grapje) sterkte ermee
    groeten uit het verre Emmen
  3. Gerda:
    9 juni 2022
    Jacob zei dat de tandarts het mooi gefixt had
  4. Gerda:
    9 juni 2022
    Dat stukje cement van Die bleef ook lang zitten Ruth. Veel aan de andere kant eten anders maar over op vloeibaar voedsel 😂😂