Zaterdag 4 juni

5 juni 2022 - Artemare, Frankrijk

Gisteren afgesproken dat we naar canyon du Groin gaan lopen.

Wij hebben vorig jaar ook geprobeerd om daar te komen maar dat is ons niet gelukt. Snap achteraf wel waarom. Wij zijn toen teruggegaan en als je dat doet dan kom je er niet.

Half 11 gingen de “oudjes” op pad. De jongste 69 de oudste 75. Toch weer een uitdaging voor ons allemaal.

Het is vlak bij de camping. Zo ver hoefden we niet te lopen.

Het goede pad gevonden en toen begon het klimmen en klauteren. Giga grote stenen. We waren met zijn vieren, konden elkaar af en toe even helpen.

Na flink klimmen en klauteren kwamen we op de plaats van bestemming.

En wat hadden we geluk een hele groep was aan het canyoningen.

Mooie foto’s en video’s kunnen maken.

Terug viel het mee. Goed uit zien waar je liep. Bomen waren ook goede hulpen. Heelhuids kwamen we beneden en meteen geroepen “ we dit it “ je moet je af en toe toch een complimentje geven.

Weer terug op de camping de boodschappen op de fiets gedaan. Kunnen we ons weer redden tot maandag.

Daarna gezwommen en in de schaduw

gezeten.

Verder weer niet veel gedaan. Was het ook te warm voor.

Vier uur hadden we weer” happy hour “

Na het avondeten nog een poos buiten gezeten tot het wat afkoelde.

Morgen is het zondag dus rustdag.