Saint Genix sur Guier

18 mei 2017 - Saint-Genix-sur-Guiers, Frankrijk

16 mei ☀️27 gr,

Staan al een week hier. Als het mooi weer is dan vliegen de dagen ook snel om. Na de huis,tuin en keukendingetjes, naar de supermarkt. De tarwesmoothie moest ook aangevuld worden. Verder niet veel gedaan met die warmte ook niet te veel uitvinden.

17 mei ☀️ 28 gr.

Niet veel gedaan vandaag. Voor Roxy toch een beetje te warm. Met zijn allen maar wat in de schaduw zitten. Onder de boom en niet te veel bewegenimage.

18 mei 27 gr.

Vanmorgen bewolkt toen we wakker werden. We hebben wat extra lang geslapen. Is ook lekker. Na ontbijt, koffie een ritje gedaan. Zon breekt weer door. Er staat een kapelletje boven ons. Ik kan er ook heen lopen maar het is me te warm en het loopt steil naar boven. Dus met de auto naar Chapelle de Pigneux. ( het huidige gebouw dateert uit 1875. De kapel werd gebouwd in de 8e eeuw.) Naar binnen geweest. Kleine kapel, zag er mooi uit. Onderweg nog een kasteeltje tegen gekomen. Het was opgeknapt en bewoond. Prachtige pauwen in de tuin. De lucht werd steeds blauwer maar weer richting camping. Was net voor sluitingstijd bij de winkel. De rest van de dag weer lekker lui.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Dennis:
    18 mei 2017
    Heerlijk dat mooie weer
  2. Jacenger:
    18 mei 2017
    Kan niet beter. Morgen waarschijnlijk regen.
  3. Ruth Rosenkrantz:
    19 mei 2017
    Ziet er super uit zeg op de foto's en wat lekker die boom vlakbij voor Roxy ( en Jappie ) lekker genieten en hoop dat jullie de regen bespaart blijft. Lekker genieten!!
  4. Wim:
    19 mei 2017
    wie staat er voor het prikkeldraad
  5. Jacenger:
    Ezel Nonono Wim
  6. Wim:
    19 mei 2017
    dacht het a familie van mij