Vrijdag 28 augustus

28 augustus 2020 - Chavannes-sur-Reyssouze, Frankrijk

Dit is nog een verslag van gisteren.

Rustig aan gedaan vanmorgen. Haast hadden we niet. Het was ook maar 125.km.

Ik heb toen ik het brood ging halen meteen afgerekend. Ging niet helemaal goed hij was ook wat kort aangebonden.

Kwart voor 12 vertrokken. Het eerste stuk was niet zo best. Slecht wegdek. Later werd het beter. Via Seure kwamen we in Louhans terecht. Hier hebben we een paar jaar geleden ook een paar dagen gestaan.  Hele grote markt ook met levende have. Leuk omdat eens mee te maken. Jammer dat het zwembad bij die camping dicht is.

We reden even voor tweeën de camping op. Na inschrijving wat langs de plekken gelopen. Twee leuke plekken gevonden en de boel weer neergezet. Ziet er ook allemaal netjes uit. Zwembad niet groot maar ik kan in ieder geval mijn baantjes trekken. Dat ben ik zo gewend.

WiFi is heel slecht staan te ver van de receptie en mijn eigen data kan ik ook niet gebruiken. Hele slechte ontvangst alleen maar 3G. Is ook niet best. Daar krijg ik niets op. Vliegt er ook constant af.Is toch ook niet meer van deze tijd.

George zou gister elektriciteit even aansluiten. Op de vorige camping werkte alles perfect maar hier kreeg hij geen prik in de caravan. Multimeter erbij. In de elektrische kast wel maar niet op zijn stekker. Dat was vet balen. Maaaaaaaar wat was de clou hij had de stekker niet in de caravan gedaan. 😂😂

We doen zoveel mogelijk dingen bij de caravan. Alles is niet zo corona proef hier. Is gelukkig maar voor een paar dagen. Was op de vorige camping beter geregeld.

We hebben ons gasflesje ook omgeruild. Was ook een beetje moeilijk maar toch gelukt. Dat ei ook weer gelegd.

Vanwege de slechte WiFi zal het volgende blog een paar dagen op zich laten wachten.

1. Ruth Rosenkrantz:
    28 augustus 2020
    Fijn dat jullie weer op de volgende plek zijn aangekomen. Balen van de WiFi. Op de volgende camping is dat goed geregeld, toch.?
    Moest wel even lachen om het verhaal van George zijn stekker 🔌😂. Gelukkig werkt het weer. Veel plezier 🥖🍻🍷
  2. Jacenger:
    28 augustus 2020
    Zal hij ook nog lang moeten horen
  3. Jacenger:
    In Artemare is het prima met de WiFi
  4. Wim van Dalen:
    28 augustus 2020
    wensen jullie een fijn weekend en zwem maar lekker