Zaterdag 29 augustus

30 augustus 2020 - Chavannes-sur-Reyssouze, Frankrijk

Over de dag van gister kan ik heel kort zijn. Om 12 uur begon het te regenen en 7 uur pas droog. We hebben ons wel vermaakt. Jacob Formule 1 gezien. Kon helaas niet mijn baantjes zwemmen. Voor we het wisten was de dag weer om.

Vanmorgen lekker uitgeslapen. Was wel wat lawaaierig omdat veel mensen vertrokken. Na ontbijt en de koffie begon de zon weer te schijnen. Daar komen we tenslotte voor.

Verder gewoon een luie dag met weer Formule 1 en Tour de France.

Om 5 uur weer Happy Hour, ach wat willen we nog meer.

Bij het avond eten de plek van de buren aan de overkant even ingenomen. Daar scheen nog lekker de zon en ze waren vanmorgen toch vertrokken. Konden wij mooi ff zitten.

Zondag 30 augustus

Vanmorgen na het dagelijkse ritueel de we wandelschoenen aangetrokken en eerst een stuk gelopen. Het is wat passief hier. Naar de winkel lopen gaat niet want je loopt op de weg. En we zitten hier in de middle of nowhere.

Morgen gaan we ons weer verplaatsen. Op naar Artemare. Valt hier toch wat tegen.

Volgende blog uit Artemare met WiFi 💪🏻💪🏻

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wim van Dalen:
    30 augustus 2020
    is het nog veilig daar in in Frankrijk?
    veel plezier in Artemare
  2. Jacenger:
    30 augustus 2020
    Waar we nu heengaan Wim is kleine camping en een slapend dorpje van 1000 inwoners. Voelen ons daar wel veilig. Zitten in het departement l’Ain. We houden het goed in de gaten.