Donderdag 3 september

4 september 2020 - Artemare, Frankrijk

Vandaag al weer 14 dagen onderweg. Dagen vliegen voorbij ondanks dat we nog niet veel uit vinden. We blijven rustig in de camping bubble. Naar de supermarkt en daar blijft het ook bij.

Supermarkt hier wel een dingetje weinig kassa’s en lange rijen. We gaan nu maar naar Béon en de Intermarché. Lijkt ons beter in deze tijd.

Vanmorgen stuk gelopen en gekeken waar we eventueel met de Tour de France volgende week zondag kunnen staan.

Gaan nog wel wat uitstapjes doen waar we van weten dat er geen drukte is. We hoeven het ook niet op te zoeken.

Het privé zwembad is wel lekker. We zijn er tot nu toe alleen met zijn vieren in.

‘s Morgens als we opstaan ligt het bad er weer schoon bij. Wordt verwarmd door zonnepanelen maar het is fris in de nacht, het duurt dus wel even voordat het wat lekker is.

Verder is alles hier prima geregeld maar dat is Pierre en Hélène ook wel toe vertrouwd.

Zodra er weer iets te vertellen is dan meld ik me weer.