Reacties
Reacties 901 - 950 van 984
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Wim | als twee echtelieden echt genietennis dat toch prachtig,… | 20 apr. '18 |
| Gerda | Na het afzien van die lange,lange winter mag dit ook… | 20 apr. '18 |
| Ruth Rosenkrantz | Echt genieten met dit weer. Ziet er allemaal leuk… | 20 apr. '18 |
| Gerda | Prima toeven hier Wim en het weer is super ☀️☀️😎😎 | 20 apr. '18 |
| Wim | heel mooi daar geweldig verhaal | 20 apr. '18 |
| Wim | lijkt me heel leuk daar groetjes van ons en genietbervan | 19 apr. '18 |
| Jacenger | Nog steeds erg warm. Dus niks zijkantje, moeten het… | 18 apr. '18 |
| Dennis | Koelt nu af, kan het zijkantje er wel even in | 18 apr. '18 |
| Wim | veel plezier mannen en dames werk ze | 23 aug. '17 |
| Wim | dus weer lekker thuis gelukkig heelhuids slim besluit… | 17 jun. '17 |
| Wim | oke dan morgen welkom thuis | 16 jun. '17 |
| Wim | wat een paar mooie slippers onder de traktatie, motten… | 14 jun. '17 |
| Wim | goede reis tot ziens | 13 jun. '17 |
| Jacenger | Daar valt idd vaak wat te lachen | 12 jun. '17 |
| Dennis | Langres is ook machtig. Wie weet valt er nog wat te… | 12 jun. '17 |
| Wim | lijkt mij erg gezellig,gisteren naar het ziekenhuis… | 11 jun. '17 |
| Wim | fijn dat het weer warm wordt als het maar niet heet… | 9 jun. '17 |
| Jacenger | Na wat frisse dagen is het water nog wat nat. | 8 jun. '17 |
| Dennis | Gaat wel lukken toch die warme dagen . Af en toe in… | 8 jun. '17 |
| Wim | hier nog herfst tot zaterdag | 8 jun. '17 |
| Jacenger | De herfst is weer voorbij. Maar het was wel lekker,… | 7 jun. '17 |
| Wim | is het bij jullie ook herfst, hier wel | 7 jun. '17 |
| Ruth Rosenkrantz | Prachtig de waterval! | 6 jun. '17 |
| Wim | mooie foto:s | 5 jun. '17 |
| Wim | dat is lief | 5 jun. '17 |
| Jacenger | Dat klopt Wim het zijn oude boeken die laat Jacob… | 5 jun. '17 |
| Wim | nee ik zie het een boek van David Baldacci | 4 jun. '17 |
| Jacenger | Geen sjekkies meer Wim | 3 jun. '17 |
| Wim | mooie camping volgens mij. Luie stoel voor Jacob incl.… | 3 jun. '17 |
| Jacenger | Dank je Jan en Ineke | 1 jun. '17 |
| Jacenger | Ik ben nog fris en fruitig Roald | 1 jun. '17 |
| Jan en ineke | Gerda, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!… | 1 jun. '17 |
| Roald | En weer een jaartje erbij!! Geniet ervan, | 1 jun. '17 |
| Jacenger | Wat bedoel je Nine ??? | 1 jun. '17 |
| Wim | goede morgen van harte gefeliciteerd met je verjaardag… | 1 jun. '17 |
| Nine | Verhaaltje 1 staat kaar klaar* | 1 jun. '17 |
| Wim | hihihihahaha | 31 mei '17 |
| Jacenger | Is wel lekker hoor dat het water wat droger is. | 29 mei '17 |
| Wim | wat fijn dat het water niet nat is, dat is zeker Frankrijk… | 29 mei '17 |
| Ruth Rosenkrantz | Wat leuk dat Jacob en Roxy herkend werden! En dapper… | 28 mei '17 |
| Wim | mooi daar veel plezier groetjes | 26 mei '17 |
| Wim | goede reis en veel plezier | 25 mei '17 |
| Jacenger | Knuffie van Roxy | 24 mei '17 |
| Nine | Roxy | 24 mei '17 |
| Jacenger | Dank je Wim. Groeten aan Gé | 22 mei '17 |
| Wim | fijn dat jullie plezier hebben en goed weer geniet… | 22 mei '17 |
| Wim | dacht het a familie van mij | 19 mei '17 |
| Jacenger | Ezel Nonono Wim | 19 mei '17 |
| Wim | wie staat er voor het prikkeldraad | 19 mei '17 |
| Ruth Rosenkrantz | Ziet er super uit zeg op de foto's en wat lekker… | 19 mei '17 |


- Wim: prachtige foto"s mooie…
- Wim: net als Paladru jaren terug…
- Jacenger: Ook maar rustig aan. Doen…
- Tjikke: Hier in Portugal is het heerlijk…
- Jacenger: We blijven rustig Wim
Alle reacties »