Reacties
Reacties 701 - 750 van 984
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jacenger | We hebben fun Wim maar dat kan ook niet anders met… | 25 jun. '20 |
| Wim van Dalen | mooie foto's en kibbeling met knoflooksaus lekker.… | 25 jun. '20 |
| Jacenger | Heel mooi gebied. | 25 jun. '20 |
| Liesbeth | Mooie foto’s! Het is daar erg mooi; ik ben daar… | 24 jun. '20 |
| Jacenger | Wim ligt niet aan ons. Ze moeten de knooppunten beter… | 24 jun. '20 |
| Jacenger | Marianne elektrisch fietsen, kun je heel ver. | 24 jun. '20 |
| Marianne | knap hoor al die kilometers | 24 jun. '20 |
| Wim van Dalen | maar goed dat wij niet vroeger op SCHOKLAND zijn geboren… | 24 jun. '20 |
| Wim van Dalen | mooie foto's lekker fietsweer. | 22 jun. '20 |
| Jacenger | Maakt niet uit Liesbeth. Als het maar leuk was. | 22 jun. '20 |
| Liesbeth | Pfffff 57 km ! Wij vandaag 10! | 22 jun. '20 |
| Wim van Dalen | fijne verrassing voor vaderdag ook al doe je daar… | 22 jun. '20 |
| Jacenger | Ha,ha, Liesbeth zolang we die 40 gr. van Artemare… | 21 jun. '20 |
| Liesbeth | Leuk, zo onverwacht langs komen! Wij doen ook niet… | 21 jun. '20 |
| Wim van Dalen | geniet ervan en veel flesjes water inslaan om door… | 20 jun. '20 |
| Irma rinkel | Hoi Gerda. Onze reis naar Rugen is vetanderd. Het… | 20 jun. '20 |
| Ruth Rosenkrantz | Fijn dat jullie op de camping staan. En meteen al… | 20 jun. '20 |
| Liesbeth | Fijn dat jullie er zijn! Komende week treffen jullie… | 20 jun. '20 |
| Marianne | wij gaan nog maar een keer st genix ivm corona weet… | 18 jun. '20 |
| Jacenger | Dank je Marianne. Waar gaan jullie deze keer heen | 17 jun. '20 |
| Marianne | veel plezier wij gaan half augustus naar frankrijk | 17 jun. '20 |
| Jacenger | Komt goed Wim | 17 jun. '20 |
| Jacenger | Dank je Irma. | 17 jun. '20 |
| Wim van Dalen | geniet ervan maar hou a.u.b. 1,5 afstand, willen jullie… | 17 jun. '20 |
| Irma rinkel | Veel plezier Gerda en Jacob. Geniet ervan na zo'n… | 17 jun. '20 |
| Jacenger | Zeg dat wel Wim, je wordt er niet goed van 🙈🙈🙈 | 1 jul. '19 |
| Wim | welkom thuis Nederland regeltjes land | 1 jul. '19 |
| Jacenger | Dank je Marianne | 1 jul. '19 |
| Marianne | welkom thuis | 1 jul. '19 |
| Jacenger | Ha,ha, en we reden niet eens achter jou aan 😜😜 | 30 jun. '19 |
| Dennis | Welkom thuis 😂😂 | 30 jun. '19 |
| Dennis | 😂😂😂 welkom thuis 😜 | 30 jun. '19 |
| Jacenger | Dank je Wim en Gé | 29 jun. '19 |
| Wim | Jappie is dus het boelen niet verleerd goed gedaan.… | 29 jun. '19 |
| Wim | rustig aan het is te warm om je druk te maken. Hier… | 24 jun. '19 |
| Jacenger | Heeft deze vakantie niet gebould. Ook niet geoefend.… | 20 jun. '19 |
| Wim | is JACOB het boelen verleerd op Paladru kon hij het… | 20 jun. '19 |
| Ruth Rosenkrantz | Wat een gezelligheid allemaal. Jappie in zijn element… | 20 jun. '19 |
| Jacenger | Gister niet gezwommen, vandaag wel. Heerlijk afkoelen | 17 jun. '19 |
| Wim | gelukkig goed aangekomen zeker direkt een duik genomen… | 17 jun. '19 |
| Jacenger | Bram, kon je niet bereiken. Ik heb contact gehad met… | 17 jun. '19 |
| Bram van de kreeke | Gerda .ik wil,even zeggen dat Ger in het ziekenhuis… | 16 jun. '19 |
| Wim | goede en veilige reis gewenst | 15 jun. '19 |
| Jacenger | Heeft wel even geduurd Wim maar het kwam goed | 13 jun. '19 |
| Wim | net Paladru jaren terug truien kopen zo koud als het… | 13 jun. '19 |
| Jacenger | Hiet ook weer genieten van de zon. Gr. Gerda | 13 jun. '19 |
| Irma rinkel | Wij hebben twee dagen regen gehad Zijn naar de Moezel… | 13 jun. '19 |
| Jacenger | Nee ,we staan met de broer van Nettie en Rob | 11 jun. '19 |
| Marianne | sta je met tiny dan zo ja doe ze de groeten dan van… | 11 jun. '19 |
| Jacenger | We hebben op Paladru ook wel dagen achtereen regen… | 10 jun. '19 |


- Wim: prachtige foto"s mooie…
- Wim: net als Paladru jaren terug…
- Jacenger: Ook maar rustig aan. Doen…
- Tjikke: Hier in Portugal is het heerlijk…
- Jacenger: We blijven rustig Wim
Alle reacties »