Reacties

Reacties 701 - 750 van 984

Naam Reactie Datum
Jacenger We hebben fun Wim maar dat kan ook niet anders met… 25 jun. '20
Wim van Dalen mooie foto's en kibbeling met knoflooksaus lekker.… 25 jun. '20
Jacenger Heel mooi gebied. 25 jun. '20
Liesbeth Mooie foto’s! Het is daar erg mooi; ik ben daar… 24 jun. '20
Jacenger Wim ligt niet aan ons. Ze moeten de knooppunten beter… 24 jun. '20
Jacenger Marianne elektrisch fietsen, kun je heel ver. 24 jun. '20
Marianne knap hoor al die kilometers 24 jun. '20
Wim van Dalen maar goed dat wij niet vroeger op SCHOKLAND zijn geboren… 24 jun. '20
Wim van Dalen mooie foto's lekker fietsweer. 22 jun. '20
Jacenger Maakt niet uit Liesbeth. Als het maar leuk was. 22 jun. '20
Liesbeth Pfffff 57 km ! Wij vandaag 10! 22 jun. '20
Wim van Dalen fijne verrassing voor vaderdag ook al doe je daar… 22 jun. '20
Jacenger Ha,ha, Liesbeth zolang we die 40 gr. van Artemare… 21 jun. '20
Liesbeth Leuk, zo onverwacht langs komen! Wij doen ook niet… 21 jun. '20
Wim van Dalen geniet ervan en veel flesjes water inslaan om door… 20 jun. '20
Irma rinkel Hoi Gerda. Onze reis naar Rugen is vetanderd. Het… 20 jun. '20
Ruth Rosenkrantz Fijn dat jullie op de camping staan. En meteen al… 20 jun. '20
Liesbeth Fijn dat jullie er zijn! Komende week treffen jullie… 20 jun. '20
Marianne wij gaan nog maar een keer st genix ivm corona weet… 18 jun. '20
Jacenger Dank je Marianne. Waar gaan jullie deze keer heen 17 jun. '20
Marianne veel plezier wij gaan half augustus naar frankrijk 17 jun. '20
Jacenger Komt goed Wim 17 jun. '20
Jacenger Dank je Irma. 17 jun. '20
Wim van Dalen geniet ervan maar hou a.u.b. 1,5 afstand, willen jullie… 17 jun. '20
Irma rinkel Veel plezier Gerda en Jacob. Geniet ervan na zo'n… 17 jun. '20
Jacenger Zeg dat wel Wim, je wordt er niet goed van 🙈🙈🙈 1 jul. '19
Wim welkom thuis Nederland regeltjes land 1 jul. '19
Jacenger Dank je Marianne 1 jul. '19
Marianne welkom thuis 1 jul. '19
Jacenger Ha,ha, en we reden niet eens achter jou aan 😜😜 30 jun. '19
Dennis Welkom thuis 😂😂 30 jun. '19
Dennis 😂😂😂 welkom thuis 😜 30 jun. '19
Jacenger Dank je Wim en Gé 29 jun. '19
Wim Jappie is dus het boelen niet verleerd goed gedaan.… 29 jun. '19
Wim rustig aan het is te warm om je druk te maken. Hier… 24 jun. '19
Jacenger Heeft deze vakantie niet gebould. Ook niet geoefend.… 20 jun. '19
Wim is JACOB het boelen verleerd op Paladru kon hij het… 20 jun. '19
Ruth Rosenkrantz Wat een gezelligheid allemaal. Jappie in zijn element… 20 jun. '19
Jacenger Gister niet gezwommen, vandaag wel. Heerlijk afkoelen 17 jun. '19
Wim gelukkig goed aangekomen zeker direkt een duik genomen… 17 jun. '19
Jacenger Bram, kon je niet bereiken. Ik heb contact gehad met… 17 jun. '19
Bram van de kreeke Gerda .ik wil,even zeggen dat Ger in het ziekenhuis… 16 jun. '19
Wim goede en veilige reis gewenst 15 jun. '19
Jacenger Heeft wel even geduurd Wim maar het kwam goed 13 jun. '19
Wim net Paladru jaren terug truien kopen zo koud als het… 13 jun. '19
Jacenger Hiet ook weer genieten van de zon. Gr. Gerda 13 jun. '19
Irma rinkel Wij hebben twee dagen regen gehad Zijn naar de Moezel… 13 jun. '19
Jacenger Nee ,we staan met de broer van Nettie en Rob 11 jun. '19
Marianne sta je met tiny dan zo ja doe ze de groeten dan van… 11 jun. '19
Jacenger We hebben op Paladru ook wel dagen achtereen regen… 10 jun. '19

1  « Vorige 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Volgende »  ...